کد خبر : 1473239 | 19 آبان 1396 ساعت 17:28 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آسان برزیل مقابل ژاپن

تیم ملی برزیل در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3-1 ژاپن را شکست بدهد.

پیروزی آسان برزیل مقابل ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان تیته در این دیدار کاملا نمایش برتری از حریف آسیایی شان نشان دادند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پر گل برسند. 

 

بازی با برتری برزیلی ها آغاز شد و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شد که این تیم به گل اول رسید. خطای مایا یوشیدا روی فرناندینیو، یک ضربه پنالتی نصیب سلسائو کرد که نیمار توانست آن را تبدیل به گل اول بازی کند.

 

 

1252853

 


برتری طلایی پوشان ادامه پیدا کرد و تنها 7 دقیقه بعد، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد. خطای مدافع ژاپن روی گابریل ژسوس باعث شد تا داور بار دیگر نقطه پنالتی را نشان بدهد. این بار هم نیمار پشت ضربه قرار گرفت؛ اما کاواشیما با یک واکنش عالی توپ را دفع کرد.


اما تنها یک دقیقه بعد، برزیل به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر، توپ در رفت و برگشت به مارسلو رسید و او هم با یک شوت غیرقابل مهار، دروازه ژاپن را باز کرد.


حملات برزیل ادامه داشت و در دقیقه 36 این تیم به گل سوم رسید. روی ارسال عالی دانیلو به دهانه دروازه حریف بود که ژسوس با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد. در نهایت این نیمه با همین سه گل به پایان رسید.

 

 

1252873

 


در نیمه دوم ژاپنی ها تا اندازه ای پیش کشیدند و در دقیقه 63 یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک ضربه کرنر بود که ضربه سر ماکینو، اختلاف را به دو گل کاهش داد.


در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل های بعدی انجام دادند، اما تلاش هیچ یک از آنها ثمری نداشت و بازی در نهایت با نتیجه 3-1 به سود برزیل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها