کد خبر : 1473362 | 20 آبان 1396 ساعت 11:40 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

تقاضای بوفون از هواداران ایتالیا

برای غرور آتزوری از ما حمایت کنید!

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان ایتالیا، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل سوئد در پلی آف جام جهانی، در واکنش به صحبت های جامپیرو ونتورا، تاکید کرد که نباید این شکست را به پای بدشانسی بگذارند.

برای غرور آتزوری از ما حمایت کنید!

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که نتوانست جواز حضور مستقیم در جام جهانی را به دست بیاورد، شب گذشته در دیدار رفت مرحله پلی آف جام جهانی میهمان سوئد بود  و در نهایت با یک گل شکست خورد. تک گل سوئد با ضربه یاکوب یوهانسون که در میانه راه به دانیله ده روسی برخورد کرد، به ثمر رسید.  

 

اکنون ایتالیا برای اینکه بتواند به جام جهانی 2018 روسیه راه پیدا کند، باید در دیدار برگشت در میلان که دوشنبه شب برگزار می شود، به پیروزی برسد.

 

بوفون در پایان گفت:" ما می دانیم که شکست خوردیم؛ اما هنوز 90 دقیقه دیگر فرصت داریم تا این شرایط پیچیده را تغییر بدهیم. اولین قانون دیدارهای ملی این است که برای خودتان تاسف نخورید. درگیری های شدیدی در بازی بود که بعضی از آنها خیلی شدید بود و به سختی می توان آنها را پذیرفت.

 

1252985

 

1252986

 

 

بازی بسیار درگیرانه ای بود. داور به سبک انگلیسی قضاوت می کرد و اجازه می داد تا بازی ادامه پیدا کند. امیدواریم در دیدار برگشت در مورد خطاها به این شکل قضاوت نشود. ما برای دیدار برگشت به خودمان باور داریم؛ وگرنه از پیش باخته خواهیم بود. در این دیدار اتفاقات سرنوشت بازی را رقم زدند و اکنون زمان آن نیست که با آنالیز جزئیات، انرژی مان را هدر بدهیم.

 

در سن سیرو باید نمایشی ارائه بدهیم که شایسته ایتالیا باشد. تنها کاری که نباید بکنیم این است که پیش داوری داشته باشیم یا بگوییم بدشانس هستیم. ما باید کاملا سرمان را بالا بگیریم و استوار بمانیم.

هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده و می خواهیم از آن بهترین بهره را بگیریم. امیدوارم با جنگندگی بازی کنیم و از بازی دوشنبه لذت ببریم. انتظار دارم آنهایی که در سن سیرو به ورزشگاه می آیند، فارغ از رنگ های باشگاهی، تنها برای غرور آتزوری پشت ما باشند."

دیدگاه‌ها