کد خبر : 1473743 | 22 آبان 1396 ساعت 09:42 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

چهره ۲۴ تیم حاضر در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ مشخص شد

۹ آذر، رونمایی از حریفان جهانی والیبال ایران

تیم های ملی والیبال پورتوریکو و کوبا با کسب رتبه های اول و دوم مسابقات انتخابی مردان جهان سال 2018 در منطقه نورسیکا، سهمیه جهانی دریافت کردند.

۹ آذر، رونمایی از حریفان جهانی والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال انتخابی مردان سال 2018 جهان در منطقه نورسیکا که از روز جمعه با حضور چهار تیم پورتوریکو، کوبا، مکزیک و گواتمالا به میزبانی کوبا آغاز شده است، شب گذشته به پایان رسید.


در سومین روز این رقابت ها دو دیدار برگزار شد و تیم های مکزیک و کوبا سه بر صفر برابر گواتمالا و پورتوریکو به پیروزی رسیدند.


پس از پایان این رقابت ها تیم های پورتوریکو، کوبا و مکزیک با 10 امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند و تیم گواتمالا بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. مکزیک به رغم امتیاز برابر با تیم های اول و دوم، به دلیل میانگین پوئن های کمتر از راه یابی به رقابت ها جهانی سال 2018 بازماند.


بدین ترتیب چهره 24 تیم شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان که از 19 شهریور تا 8 مهرماه 1397 به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود، مشخص شد.


تیم های ایران، چین، ژاپن، استرالیا، فرانسه، هلند، اسلوونی، روسیه، صربستان، فنلاند، بلژیک، ایتالیا، بلغارستان، لهستان، برزیل، آرژانتین، تونس، مصر، کامرون، آمریکا، جمهوری دومینیکن، کانادا، پورتوریکو و کوبا 24 تیم شرکت کننده در این رقابت ها هستند.


قرعه کشی نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان نهم آذرماه سال جاری در فلورانس ایتالیا برگزار می شود و مسابقات در سه شهر روسه، وارنا و صوفیه بلغارستان و شش شهر باری، بولونیا، فلورانس، میلان، رم، و تورین ایتالیا برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها