کد خبر : 1473941 | 23 آبان 1396 ساعت 02:07 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: حیف شد اینطور بازنشسته شدم

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، از اینکه آخرین بازی اش با پیراهن آتزوری، با ناکامی این تیم در راه رسیدن به جام جهانی 2018 همراه شد، ابراز ناراحتی کرد.

بوفون: حیف شد اینطور بازنشسته شدم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که در دیدار رفت مرحله پلی آف جام جهانی با نتیجه 1-0 مغلوب سوئد شده بود، در دیدار امشب در سن سیرو نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند و از رسیدن به جام جهانی بازماند.

 

بوفون که در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، امیدوار بود که با حضور در جام جهانی روسیه، به اولین بازیکنی تبدیل شود که حضور در 6 جام جهانی را تجربه می کند؛ اما این اتفاق رخ نداد. به همین دلیل، او همین امشب از بازی های ملی خداحافظی کرد.

 

 

1253569

 

او به شبکه رای اسپورت گفت:" واقعا ناامیدکننده است. نه برای من، بلکه برای فوتبال، زیرا ما در راه چیزی که برای کشور بسیار مهم بود، ناکام ماندیم. این تنها حسرتی است که دارم و مطمئنا به این خاطر نیست که دوران حرفه ای ام به پایان رسیده، زیرا زمان می گذرد و اکنون زمان مناسبی برای خداحافظی است.

 

فقط حیف شد که آخرین بازی رسمی من با ناکامی در رسیدن به جام جهانی همراه شد.

 

ما حریف را دست کم نگرفتیم، زیرا آنهایی که در چنین دیدارهایی بازی کرده اند، می دانند که روبرو شدن با چنین تیم هایی چه معنایی دارد و از نظر روانی، جبران شکست 1-0 چقدر سخت است.

 

شاید ما بهترین فوتبال مان را ارائه ندادیم. این چیزی است که به خاطرش حسرت می خوریم. ما فاقد انرژی و برندگی لازم برای گلزنی بودیم."

دیدگاه‌ها