کد خبر : 1474310 | 24 آبان 1396 ساعت 15:28 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

اقدامات ضد رئالی اتلتیک برای حفظ گلر ملی پوش

کپا، گلر سوم تیم ملی اسپانیا سخت مورد علاقه رئال قرار گرفته و حتی گفته می شود که کهکشانی ها قصد جذب او را در ماه ژانویه دارند.

اقدامات ضد رئالی اتلتیک برای حفظ گلر ملی پوش

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها سخت علاقه مند هستند تا  خط دروازه خود را تقویت کنند. مصدومیت های گاه و بیگاه کیلور ناواس، در کنار نمایش های نه چندان متقاعد کننده کیکو کاسیا سبب شده تا مسئولان رئال جذب یک سنگربان را در اولویت های خود قرار دهند و برای این منظور، کپا، بیش از همه مدنظر قرار دارد.

 

 

1253937

 

 

گلر جوان بیلبائو که به تازگی اولین بازی ملی خود را نیز انجام داده، تا پایان فصل با اتلتیک بیلبائو قرارداد دارد و همین زمستان می تواند با باشگاه های موردنظر خود وارد مذاکره شود.

گفته می شود که رئالی ها حاضرند تا در انتقالات زمستانی او را به خدمت بگیرند اما امروز خبر رسید که مسئولان اتلتیک، تمام درخواست های کپا برای تمدید قرارداد را پذیرفته اند تا پس از یک سال و نیم تلاش، قدمی مثبت برای تمدید قرارداد او برداشته باشند.

 

طبق ادعای مارکا، حقوق 2.2 میلیون یورویی که سال به سال نیز افزایش خواهد یافت، مهمترین خواسته کپا بود که مورد قبول واقع شده است. کپا همچنین درخواست کرده بود تا رقم فسخ قرارداد او نیز معقول باشد و ارقامی نجومی که مانع پیوستنش به تیم های دیگر خواهند شد نیز برای وی منظور نشود که این خواسته او هم پذیرفته شده است.

به این ترتیب کپا حالا اگر قراردادش را تمدید هم نکند، تقصیری متوجه بیلبائو نخواهد بود و این گلر جوان به نوعی خود را مقابل هواداران قرار داده است.

دیدگاه‌ها