کد خبر : 1474326 | 24 آبان 1396 ساعت 17:33 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه های ادامه دار دیگو به سامپائولی

حمله جدید مارادونا به سرمربی آرژانتین

دیگو آرماندو مارادونا معتقد است که در حال حاضر او شایسته ترین فرد برای مربیگری تیم ملی آرژانتین است.

حمله جدید مارادونا به سرمربی آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم ملی آرژانتین برای اولین بار از زمان مربیگری سامپائولی در یک دیدار شکست خورد. آلبی سلسته در شهر کراسنودار روسیه با نتیجه 4-2 به نیجریه باخت در حالی که ابتدا 2-0 پیش افتاده بود. حال، دیگو آرماندو مارادونا از این فرصت استفاده کرده و به دفاع از عملکردش در تیم ملی آرژانتین به عنوان سرمربی پرداخت و اعلام کرد که می‌خواهد به تیم‌ ‌ملی بازگردد.

 

 

1249297

 

 

ستاره سال‌های دور آرژانتین پس از بازی، عکسی را در اینستاگرامش منتشر کرد که عملکرد سرمربی‌های آلبی سلسته را از سال 1974 نشان می‌داد. در این بررسی مارادونا جایگاه خوبی داشت و با بیشترین درصد (75)، موفق‌ترین سرمربی در کسب پیروزی و تساوی بود.

 

مارادونا در همین رابطه نوشت:« چه کسی بیشترین پیروزی را به دست آورده است؟ نتایج را نگاه کنید. می‌خواهم به تیم‌ ‌ملی باز گردم.

در آماری که توسط مارادونا منتشر شد، ادگاردو بائوسا و سامپائولی با هشت بازی در انتهای جدول قرار دارند. بائوسا در 46 درصد بازی ها موفق عمل کرد و در مقابل، سرمربی پیشین سویا در 62.5 درصد مسابقات، عملکرد موفقیت آمیزی داشت. او چهار پیروزی، سه تساوی و یک شکست را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

 

 

1253950

 

 

مارادونا تقریبا دو سال از نوامبر 2008 تا ژوئن 2010 هدایت تیم‌ ‌ملی آرژانتین را برعهده داشت. او توانست آلبی سلسته را به جام جهانی برساند؛ اما در یک چهارم نهایی با چهار گل مغلوب آلمان شد. او پس از این شکست از سمتش کناره‌گیری کرد. ستاره سال‌های دور آرژانتین در 24 بازی‌اش به عنوان سرمربی آلبی سلسته پنج شکست را تجربه کرد و در 18 بازی پیروز شد.

او اختلافاتی آشکار با سامپائولی دارد و معتقد است که فهرست بازیکنان دعوت شده و حتی ترکیب تیم ملی را بازیکنانی چون مسی انتخاب می کنند.

دیدگاه‌ها