کد خبر : 1474459 | 25 آبان 1396 ساعت 15:45 | 115.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

بالاگرفتن تنش بین رونالدو و راموس

تنش بین کاپیتان های رئال مادرید بالاگرفته و این ممکن است در نهایت به ضرر رئال مادرید زیدان تمام شود.

بالاگرفتن تنش بین رونالدو و راموس

به گزارش "ورزش سه"، تا همین چند ماه پیش، راموس نزدیک ترین ستاره اسپانیایی به رونالدو بود؛ اما حالا اینگونه به نظر می رسد که رابطه این دو در بدترین شرایط در 8 سال و نیم اخیر قرار دارد.

همه چیز از بازی برگشت مقابل تاتنهام شروع شد. رونالدو که از شکست 3-1 رئال عصبانی بود، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از خریدهای تابستانی رئال انتقاد کرد. او صراحتا گفت که رئال با خامس، په په و موراتا قدرتمندتر از حالا بود و بازیکنان جایگزین، جوان و کم تجربه هستند.

راموس ساعتی بعد پاسخ رونالدو را به شکلی عجیب داد و اظهارات او را منفعت طلبانه خواند. به ادعای مارکا، همین مصاحبه کافی بود تا رونالدو نسبت به راموس دل چرکین شده و رابطه خوب این دو خراب شود.

 

 

1242520

 

 

این پایان کار نیست و پس از اعلام حمایت راموس از آمدن نیمار به رئال، رونالدو بیش از پیش از راموس قطع امید کرده است. فوق ستاره پرتغالی، نیمار را بزرگترین تهدید برای خود می بیند و حتی در تابستان از اینکه مدیران رئال در مورد جذب امباپه با وی مشورت نکرده بودند نیز عصبانی است. رونالدو آمدن هر فوق ستاره ای به رئال را تهدیدی برای جایگاه خود می بیند.

 

از سوی دیگر رونالدو تاثیر راموس روی ستاره های اسپانیایی جوان رئال چون ناچو، آسنسیو، ایسکو و سبایوس را ندارد و پس از جدایی په په و کوئنترائو، تنهاترین روزهای خود در رئال از سال 2009 را سپری می کند و اخیرا شایعاتی هم در مورد جدایی اش از رئال در پایان فصل به گوش می رسد.

 

 

1254045

 

 

راموس دو روز پیش و پس از اتمام دیدار اسپانیا و روسیه در پاسخ به سوالی در مورد جدایی رونالدو گفت که بهتر است از خودش سوال کنید.

بی شک اگر این شرایط ادامه دار باشد، در نهایت رئال مادرید است که بیشترین ضرر را خواهد دید. شاید نتایج ضعیف ابتدای فصل رئال بی ارتباط با این اتفاقات نباشند.

دیدگاه‌ها