کد خبر : 1474583 | 26 آبان 1396 ساعت 15:20 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی: حاشیه‌های موجود بر روند مسابقه تاثیر می‌گذارد

درخواست تراکتور برای تغییر داور بازی با سپاهان

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اعلام کرد که این باشگاه خواستار تغییر داور مسابقه روز دوشنبه در اصفهان است.

درخواست تراکتور برای تغییر داور بازی با سپاهان

کاظم محمودی در گفت و گو  با خبرنگار "ورزش سه" در این خصوص گفت: ما به همه داوران عزیز احترام می‌گذاریم و تردید نداریم که هر داوری با شایستگی برای قضاوت در مسابقات لیگ برتر انتخاب می شود اما از مسئولان محترم فدراسیون فوتبال درخواست می کنیم با توجه به حساسیت های موجود در بازی روز دوشنبه مقابل تیم سپاهان داور این بازی تغییر کند.


سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی اضافه کرد: تا امروز شاهد هیچ گونه اعتراضی از سوی باشگاه به منظور تغییر داور یک مسابقه نبوده ایم و امروز هم در حالی چنین درخواستی را مطرح می کنیم که به توانمندی های محمدرضا اکبریان هیچ تردیدی نداریم اما تاریخچه قضاوت های ایشان در بازی های سپاهان حساسیت هایی را به وجود آورده است. از سویی مسائلی در خصوص اشتباهات ایشان به نفع سپاهان در سال های گذشته مطرح شده و از سوی دیگر امروز هواداران سپاهان در فضای مجازی فشار زیادی به این داور و همینطور باشگاه وارد آورده اند و خواستار تغییر داور مسابقه شدند چرا که مدعی هستند آقای اکبریان قضاوت هایی علیه سپاهان داشته است.


محمودی در پایان افزود: من فکر می کنم اینگونه فشارها از هر دو طرف قطعا روی عملکرد داور و سرنوشت بازی تاثیر می گذارد همچنین برای اعضای هر دو تیم حساسیت های مضاعفی ایجاد می کند که به زیان داور است؛ به همین دلیل از مسئولین محترم فدراسیون فوتبال درخواست می کنیم داور این بازی تغییر کند تا دچار مشکلات حاشیه ای نشویم و این مسابقه هم با قضاوتی عادلانه و در فضایی آرام به خوبی برگزار شود.

دیدگاه‌ها