کد خبر : 1474786 | 27 آبان 1396 ساعت 17:52 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه اضطراری برای تعیین تکلیف صنعت نفت

با وجود اصرار مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان برای بازگشت فراز کمالوند، اما این مربی تاکنون به درخواست آنها جواب منفی داده است.

جلسه اضطراری برای تعیین تکلیف صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه در اقدامی غیرمنتظره از سمتش در این تیم استعفا کرد و همین موضوع تنش‌های زیادی را برای صنعت نفت به وجود آورده است.
بعد از رسانه‌ای شدن استعفای کمالوند، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت تماس‌های متعددی را با این سرمربی گرفتند تا بتوانند رای او برای رفتن  از آبادان را برگردانند؛ اما تا این لحظه به هدفشان نرسیدند.


در پی تنش‌های ایجاد شده صنعت نفت آبادان، امروز عیسی‌زاده مدیرعامل این باشگاه سفری را به تهران انجام داد تا جلسه‌ای اضطراری با اعضای هیات مدیره را برگزار کند و به اوضاع به هم ریخته تیم سروسامان دهد.


مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان در حالی امیدوار هستند تا فراز کمالوند را به تمرینات این تیم برگردانند که شنیده می‌شود این مربی راضی به بازگشت نیست و احتمال برگشتن او به تمرینات بسیار کم است.


گفتنی است تیم صنعت نفت آبادان در لیگ هفدهم با حضور فراز کمالوند و بازیکنان تراز اول نتایج خوبی را تا اینجای مسابقات به دست آورده است. صنعت نفت در پایان هفته یازدهم لیگ برتر در رده ششم جدول قرار دارد و در جام حذفی نیز موفق شده به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها