کد خبر : 1474978 | 28 آبان 1396 ساعت 16:25 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرار سیاه جامگان از شباهت به ماشین سازی

سیاه جامگان کاملا تیمی افت کرده وافتاده در سراشیبی سقوط است .5باخت متوالی برای آنها روزگاری تلخ آفریده است .

فرار سیاه جامگان از شباهت به ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه"، بین تیم سیاه جامگان امروز وماشین سازی پارسال شباهتی عمده وجود دارد .ماشین سازی پارسال با یک مربی تبریزی در 2 هفته اول 4امتیاز گرفت وچند هفته هم روی ریل میانی لیگ بود ، یعنی مسیر تساوی تعداد بردها وباخت هایش،اما رفته رفته آغاز باخت ها آنها را بدل به ضعیف ترین تیم لیگ کرد .


سیاه جامگان هم در 2بازی ابتدایی لیگ 4امتیاز گرفت، آنها در ادامه کار 3مساوی ویک باخت گرفتند اما در 5بازی آخر باختند تا سقوط آزادی به سمت ناکامی داشته باشند .بعد از مدتی آنها هم مثل ماشین سازی پارسال مربی بومی خود را کنار گذاشته ومرزبان را در نقش فرهاد کاظمی پارسال در تبریز آوردند،  پارسال تبریزی ها   موفق نبوده وسقوط کردند، شاید برای سیاه جامگان تقدیر بهتری وجود داشته باشد .


مشهدی ها حریف تیمی مثل استقلال است که با آمدن شفر به راس امور فنی، به برد خارج از خانه احتیاج بسیار دارد. استقلال تهران در فصل اخیر 5بار برنده شده است که 2بارش در جام حذفی برابر 2 تیم دسته اولی بوده  ودر لیگ هم برابر 3 تیم فوتبال تراکتورسازی، نفت تهران وسپیدرود فاتح بود.


سیاه جامگانی ها به یاد دارند که دیگر تیم همشهری آنها یعنی پدیده در تهران وبرابر استقلال 2-0 برنده شده است ، باید دید بازی بین 2 تیم در مشهد کدامیک را از بحران خارج می کند مرزبان تازه وارد ویا شفر تازه وارد را ؟


نتایج تیم هایی لیگ به جز صدرنشین ها به قدری نزدیک به هم است که یک برد برای هر تیم می تواندآنها را به ساحل امید برساند، استقلال رتبه یک رقمی پیدا می کند وسیاه جامگان در قعر جدول حداقل می تواند شریک داشته باشد .

 

دیدگاه‌ها