کد خبر : 1474989 | 28 آبان 1396 ساعت 16:57 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان و تراکتورسازی بحران کسب نتیجه دارند!

کرانچار: این چهار هفته برای بازیکنان امتحان است

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان می گوید که بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر یک بار روی دوش تیم می گذارد و یک بار را از روی دوش تیم بر می دارد.

کرانچار: این چهار هفته برای بازیکنان امتحان است

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

باید با خیال راحت به نیم فصل برسیم
 در دو هفته باقی مانده در چهار دیدار نیم‌فصل به میدان می‌رویم و باید نتایج خوبی کسب کنیم تا با خیال راحت به وقفه نیم‌فصل برویم و اصلاحات لازم را در تعطیلات صورت دهیم.

 

سپاهان و تراکتورسازی بحران کسب نتیجه دارند
فردا دو تیمی که با بحران کسب نتیجه مواجه هستند، با هم بازی دارند و هر دو تیم بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند. فینال جام شهدا را آنالیز کردیم و تراکتورسازی نشان داده که بسیار خطرناک است. امیدوارم با کسب نتیجه خوب از مسابقه بعد خود در برابر صنعت نفت به عنوان مسابقه ثبات خود استفاده کنیم. ای کاش هواداران در دیدار فردا بودند اما ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا اعتماد هواداران و باشگاه را در دیدار فردا به دست آوریم.

 

غائبان زیادی برای بازی فردا داریم
با مشکلاتی مواجه هستیم و برخی از بازیکنان ما در این مسابقه غایب هستند. پورقاز به دلیل مصدومیت در دیدار فردا حضور ندارد و شاهین ثاقبی محروم است. حسن جعفری به میادین بازگشته و به تازگی دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است، سرلک هم روز گذشته مصدوم شد؛ به همین دلیل از لیست بازی فردا خارج شد.

 

حضور هواداران باعث ایجاد انگیزه می شود
کرانچار در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت تماشاگران به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی سبب آرامش خاطر بازیکنان سپاهان و کاهش فشار برای ارائه بازی بهتر می‌شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هر هواداری حق انتقاد و اعتراض دارد و زمانی که آنها ببینند نتیجه در دقایق 95 مطابق میل آنها نیست، اعتراض می‌کنند. بازیکنان ما باید آمادگی لازم برای مواجهه با این مسائل را داشته باشند. حضور تماشاگران انگیزه را در بازیکنان ایجاد می‌کند.

 

غیبت هواداران دو جنبه دارد
در زمان بازی کردن خودم، مجبور به بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر شدم و غیبت هواداران سبب می‌شود باری از روی دوش ما برداشته شود و یک بار نیز روی دوش ما باشد.

 

رافائل کیفیت خوبی نداشته است
مصدومیتی برای رافائل به وجود آمد که باعث شد از چارچوب تیم دور شود. از طرف دیگر شاید این بازیکن از نظر شما خوب بازی کرده؛ اما از نظر ما آنطور که باید خوب نبوده است. امیدوارم در هفته‌های آینده با بازگشت رافائل، شاهد تماشای کیفیت بالای این بازیکن باشیم.

 

تا زمانی که نتیجه نگیریم مشکل داریم!
تیم ما باید خودش را به جایگاه مناسبی برساند و زمانی که این اتفاق رخ ندهد، مشکلات بسیاری را در پی دارد. کارفرمایی که برای تیم هزینه کرده است، انتظار نتیجه مناسب دارد و چهار دیدار آینده امتحان بزرگی برای بازیکنان است. در حال حاضر زمان این کار نیست و باید چهار هفته سپری شود تا به نقطه مدنظر برسیم.

 

این چهار هفته برای تمام بازیکنان امتحان است
این چهار هفته برای همه بازیکنان یک امتحان است. صبر می‌کنیم تا رافائل، رودریگوئز و سایر بازیکنان توانایی‌های خود را نشان دهند؛ سپس نتیجه‌گیری می‌کنیم که آنها در سپاهان بمانند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها