کد خبر : 1475011 | 28 آبان 1396 ساعت 18:03 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

"سلبریتی" ها به خط می شوند؛

جزییات طرح شفر برای کمک به زلزله زدگان

سرمربی آلمانی استقلال خبر از نقش آفرینی چهره های معروف برای کمک به زلزله زدگان داد.

جزییات طرح شفر برای کمک به زلزله زدگان

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال با انتشار پیامی مبهم در صفحه رسمی خود خبر از همکاری دو تیم سرخابی برای کمک به زلزله زدگان خبر داد. سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان جزییاتی از این طرح را منتشر کرد.


وینفرد شفر در این باره در جمع خبرنگاران گفت: نمی خواهیم دیداری میان استقلال و پرسپولیس داشته باشیم. می خواهیم بازی میان بازیکنان ذخیره، پیشکسوتان، خواننده ها، هنرمندان و ... برگزار کنیم تا خیلی جدی نباشد.


او در ادامه در تشریح برنامه های خود تصریح کرد: شاید افرادی مانند علی دایی، علی کریمی، بازیکنان قدیمی استقلال، آدمهای معروف و انسان هایی از این دست در آن حضور داشته باشند. نمی خواهیم یک دیدار دربی برگزار کنیم. یک مقدار زمان ما محدود است و وقتی که زمان بیشتری داشته باشیم، حتما راجع به این موضوع بیشتر صحبت می کنیم.


سرمربی آلمانی استقلالی ها در صحبت های خود به نقش آفرینی "سلبریتی ها" برای کسب درآمد و کمک به مردم زلزله زده اشاره کرد و از "چهره های معروف" ایران برای حضور در این دیدار دوستانه دعوت به عمل آورد تا مشخص شود که به دنبال چه طرحی برای کمک به مردم کرمانشاه است.

 

دیدگاه‌ها