کد خبر : 1475239 | 29 آبان 1396 ساعت 17:49 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

اگر صنعت نفت را نبریم این برد ارزشی ندارد؛

علیمحمدی: نتیجه ربطی به عدم حضور هواداران نداشت

جلال علی محمدی هافبک تیم سپاهان می گوید که با این پیروزی تیمش جهش خوبی در جدول رده بندی داشته است.

علیمحمدی: نتیجه ربطی به عدم حضور هواداران نداشت

به گزارش "ورزش سه"، علیمحمدی در مورد عدم حضور تماشاگران و اینکه فشار کمتری احساس می کردند، عنوان کرد: ما در بازی هایی که تماشاگر داشتیم نتایج خوبی نگرفتیم؛ صد در صد اگر در این بازی بودند ما نتایج بهتری می گرفتیم و با گل های بیشتری بازی را می بردیم. وقتی تماشاچی ببیند تیمش خوب است و خوب بازی می کند، تشویق می کند و ما هم انرژی بیشتری می گیریم. فکر می کنم امروز روزی بود که خوب فوتبال بازی کردیم و ربطی به اینکه تماشاگر ها نبودند، نداشت.


هافبک تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که با حضور کریمی شرایط بهتری پیدا کرده و با خیالی آسوده تر بازی می کند، افزود: علی کریمی کیفیت خوبی دارد و همه می دانیم. ملی پوش هم هست. تمام بچه هایی که در پست هافبک تدافعی ما بازی می کنند، شرایط بهتری را رقم می زنند. وقتی بازیکنی با حفظ توپ و شرایط دفاعی بهتری پشت آدم بازی می کند، ما هم بهتر بازی می کنیم.


وی در پایان در مورد دیدار برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما اینجا به صنعت نفت آبادان باختیم. اگر ما آبادان را نبریم، این برد زیاد ارزش ندارد. آنجا هم صد در صد باید به پیروزی برسیم تا با جهش خوبی که داشتیم شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها