کد خبر : 1475527 | 30 آبان 1396 ساعت 17:26 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

نفت مسجد سلیمان 1 اکسین البرز 0 ؛

لیگ‌یک/ فاصله مسجد‌سلیمان در صدر بیشتر شد

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با پیروزی برابر اکسین البرز در روزی که مدعیان دیگر مقابل حریف نتایج خوبی کسب نکردند، اختلاف امتیاز را به 7 امتیاز افزایش داد.

لیگ‌یک/ فاصله مسجد‌سلیمان در صدر بیشتر شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و اکسین البرز آخرین دیداری بود که در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک برگزار شد و در پایان شاگردان محمود فکری که همچنان به نتایج چشم گیر خود ادامه می دهند، موفق به ثبت یک پیروزی دیگر و البته افزایش اختلاف خود با تیم های تعقیب کننده شدند.


تک گل این دیدار در دقیقه 45 و از روی نقطه پنالتی توسط عباس عسگری بازیکن فصل گذشته مشکی پوشان خراسان به ثمر رسید تا نفت مسجد سلیمان 33 امتیازی شود و فاصله خود را با تیم های دوم جدول یعنی برق شیراز و نساجی که امروز مقابل حریفانشان متوقف شدند به عدد 7 برساند. در دیدارهای امروز برق شیراز مقابل ایران جوان بوشهر به تساوی دست یافت و نساجی مازندران در تبریز مغلوب شاگردان رسول خطیبی شد.


با کسب دهمین پیروزی فصل شاگردان محمود فکری 33 امتیازی شدند و همچنان به یکه تازی خود در صدر ادامه می دهند و در سوی دیگر شاگردان علی لطیفی که به امید کسب امتیاز از کرج به مسجد سلیمان آمده بودند، بدون امتیاز این شهر را ترک می کنند تا با 22 امتیاز در رتبه ششم جدول باقی بمانند و چشم به روزهای آتی داشته باشند.

دیدگاه‌ها