کد خبر : 1475648 | 01 آذر 1396 ساعت 10:45 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلبرتو مورنو، مشکل حل نشدنی لیورپول (عکس)

آلبرتو مورنو که از زمان حضور در لیورپول بارها نشان داده که کیفیت دفاعی اش، یکی از مشکلات اساسی قرمزهاست، شب گذشته نقش زیادی در از دست رفتن برتری 3 گله این تیم داشت.

به گزارش "ورزش سه"، مورنو در تابستان 2014 و بعد از دیدار سوپرکاپ اروپا بین رئال مادرید و سویا، از باشگاه آندلسی جدا شد و به لیورپول رفت و احتمالا بسیاری از هواداران سویا از اینکه بازیکن سابق شان دیگر در سانچس پیس خوان بازی نمی کند، شاد شدند.

هرچند نفوذهای مورنو در بعضی بازی ها به کمک کار هجومی لیورپول می آید؛ اما او هیچ وقت در کارهای دفاعی آن کیفیتی که تیمی در اندازه های لیورپول نیاز دارد را نشان نداد. او دیشب هم در همان 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم دو اشتباه بچه گانه داشت که به دو گل برای سویا منجر شد.

او ابتدا یک ضربه آزاد در سمت راست محوطه جریمه لیورپول به حریف تقدیم کرد که با ضربه سر وسام بن یدر تبدیل به گل شد؛ چند دقیقه بعد، او در کنترل یک توپ ساده دچار اشتباه شد و این اشتباه را با یک حرکت بدتر و دادن یک ضربه پنالتی تکمیل کرد. کلوپ چند دقیقه بعد او را از زمین بیرون کشید؛ اما تاثیر منفی عملکرد او در زمین ماند تا لیورپول در ثانیه های پایانی گل تساوی را هم دریافت کند. 

 

1255220

دیدگاه‌ها