کد خبر : 1475761 | 01 آذر 1396 ساعت 16:34 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبل مهاجم سابق استقلال برای پیروزی فجرسپاسی

محمد مهدی نظری مهاجم سابق استقلال که این روزها به تیم سابق خود بازگشته در پیروزی روز گذشته فجرسپاسی نقش بسزایی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته فجرسپاسی شیراز که در سال های نه چندان دور یکی از تیم های مقتدر لیگ برتر به شمار می رفت، در رقابت های لیگ یک به مصاف شهرداری تبریز رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 1 این تیم را در شیراز شکست داد.


نکته جالب این دیدار اما دبل محمد مهدی نظری در گلزنی بود؛ بازیکنی که با درخشش در فجرسپاسی به استقلال تهران پیوست ولی حضور او در جمع آبی پوشان بیشتر از یکسال طول نکشید و پس از 25 بازی از این تیم خداحافظی کرد و پس از آن در تیم های گسترش فولاد تبریز، پدیده، پیکان و نساجی دوران ناموفقی را پشت سر گذاشت، تا به تیم سابقش فجرسپاسی بازگردد و روز گذشته عامل اصلی برتری شاگردان علی کلانتری بود.


شاید مهم ترین صحنه ای که از این مهاجم در ذهن فوتبالدوستان باقی مانده باشد، مربوط به دیدار فجرسپاسی برابر سپاهان باشد که نظری در شرایطی که در موقعیت گلزنی قرار گرفته بود به دلیل مصدومیت فرشید طالبی مدافع سپاهان، توپ را به اوت زد تا به شرایط این بازیکن رسیدگی شود.


فجرسپاسی اکنون با 21 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است و مهاجم سابق استقلال اینبار در شرایطی به فجرسپاسی بازگشته که باید برای بازگرداندن تیمش به لیگ برتر تلاش کند.

 

1255297

 

1255298

 

دیدگاه‌ها