کد خبر : 1476242 | 04 آذر 1396 ساعت 08:12 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی مونشن گلادباخ - بایرن مونیخ

دو تیم بروسیا مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ، امشب در ورزشگاه بروسیا پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی مونشن گلادباخ - بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"،  بایرن مونیخ با کسب 29 امتیاز از 12 بازی خود تا به اینجا در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفته است. آنها در ابتدا با هدایت آنچلوتی دچار 3 لغزش شدند؛ ولی با حضور هاینکس روی نیمکت این تیم، روند بایرنی ها به کلی تغییر کرد و این تیم در تمام بازی های پس از آن به پیروزی رسید و خود را به صدر جدول رساند.

 

1251807

 

 

در حقیق بایرن در 5 بازی اخیر خود در بوندس لیگا، 5 پیروزی کسب کرده و شرایط بسیار خوبی در جدول دارد. آنها امیدوارند با هدایت هاینکس، بار دیگر جام قهرمانی بوندس لیگا را بالای سر ببرند. در آن سو مونشن گلادباخ  با 21 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. آنها نیز در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و روندی پرفراز و نشیب را تا به اینجا طی کرده اند؛ ولی در مجموع می‌توان عملکرد این تیم تا به اینجا در بوندس لیگا را مثبت ارزیابی کرد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای مونشن گلادباخ، 2 پیروزی برای بایرن و 1 تساوی به دست آمده و بایرن برای تغییر این عملکرد در دیدارهای رو در رو، نیاز به پیروزی در این بازی دارد. مانوئل نویر، ریبری، روبن، آلکانتارا و مولر به صورت حتمی به این بازی نخواهند رسید و حضور آلابا، کومان و رافینیا نیز قطعی نخواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1255719

دیدگاه‌ها