کد خبر : 1476450 | 04 آذر 1396 ساعت 18:01 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیم فصل دوم باید 50 درصد بازی‌ها را ببریم

مرزبان: تغییر نام باشگاه از کنترل ماه خارج است

سرمربی تیم مشکی پوشان می گوید که جنجال های رخ داده در بازی ضرورتی نداشته و باید این حواشی را مدیریت کرد.

مرزبان: تغییر نام باشگاه از کنترل ماه خارج است


به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از شکست برابر سایپا به خبرنگاران گفت: بهترین شانس این بود که باید از سمت چپ گلی را به ثمر می‌رساندیم که نشد. سایپا روی ضد حمله خطرناک بود. بازی حساسی بود. فکر می‌کنم در زمین جنجال بیخودی رخ داد و بهتر است مدیریت کنیم. این موضوع به تیم‌ها آسیب می رساند.


سرمربی تیم مشکی پوشان در مورد مشکلات تیمش ادامه داد: مشکلات بزرگی در تیم‌مان وجود دارد و امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود. به بازیکنان گوشزد کرده بودم باید روی ضربات ایستگاهی دقت کنند.
وی در مورد اضافه شدن نفرات جدید و تقویت تیمش در پنجره زمستانی عنوان کرد: ما یک برنامه درازمدت داریم به گرجستان رفتیم و صحبت کردیم که ۲ بازیکن را برای تقویت بگیریم، این تیم همیشه با مشکلاتی روبرو بوده و کارش به روز آخر کشیده شده است. این موضوع برای هواداران سخت است، ما به دنبال این هستیم هم از نظر تشکیلاتی و هم بازیکنی تیم را تقویت کنیم. باید برای نیم‌فصل دوم ۵۰ درصد بازی‌ها را ببریم و این برای تیمی که اصلاً نبرده راه سختی است اما با آمدن بازیکنان جدید هم انگیزه و هم امید در تیم زیاد می‌شود.


سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در ادامه در خصوص تغییر نام باشگاه خاطرنشان کرد: این موضوع از کنترل هرکسی خارج است، در بازی با استقلال دیدید که درب باشگاه را می‌بندند، این از کنترل ما خارج است و نمی‌توانیم چیزی بگوییم، این مسائل حاشیه‌ای به ما ضرر می‌زند اما آنچه مهم است گرفتن امتیاز است که نتوانستیم این کار را انجام دهیم، هدف دیگر ما تقویت تشکیلاتی است.


مرزبان در پایان گفت: ما به نیروی تهاجمی نیاز داریم و این مهم است. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند اما لحظه آخر گل نمی‌زنیم و بهترین شانس‌ها را از دست می‌دهیم، وقتی بازیکنی جلو می‌آید و توپ را به بیرون می‌زند بنابراین باید کسی باشد که بتواند این توپ‌ها را گل کند.

دیدگاه‌ها