کد خبر : 1477464 | 09 آذر 1396 ساعت 00:21 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

استوک 0-3 لیورپول

پیروزی پرگل لیورپول در زمین استوک سیتی

لیورپول با درخشش محمد صلاح و دبل او توانست در زمین استوک سه گل به این تیم بزند و به رده پنجم صعود کند.

پیروزی پرگل لیورپول در زمین استوک سیتی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول، تیم ششم جدول، پس از تساوی 1-1 خانگی برابر چلسی به زمین استوک آمده بود. میزبان در رده پانزدهم قرار داشت و در تکاپو برای جدا کردن خود از تیم های پایین جدول.

 

قرمزهای آنفیلد بازی را بهتر آغاز کردند و خیلی زود بر حریف مسلط شدند. کنترل توپ و میدان در اختیار لیورپول بود و پس از یکی دو موقعیت خوب، در نهایت دقیقه 17 به گل رسیدند.

 

 

1256782

 

1256784

 

 

جو گومز در شرایطی که به نظر می رسید توپ راهی اوت شده، توانست با پاس به عقب خود سولانکه را درون محوطه جریمه صاحب توپ کند. او هم بلافاصله مانه را دید و او را در موقعیتی مناسب با گلر استوک تک به تک کرد تا ضربه فنی و نرم ستاره سنگالی به تور دروازه بنشیند.

 

استوک پس از پذیرش این گل حملاتی روی دروازه لیورپول ترتیب داد؛ اما توفیقی برای این تیم در پی نداشت و بازهم این تیم مهمان بود که دقیقه 43 تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت.

 

 

1256780

 

 

مانه در شرایطی ایده آل و در حالی که زوما هم مزاحم او بود به توپ ضربه زد؛ ولی با بدشانسی ضربه او به تیرک برخورد کرد و راهی اوت شد تا نیمه اول با برتری یک گله لیورپول به اتمام برسد.

 

استوک نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 48 می توانست به گل مساوی هم دست پیدا کند. جو آلن روی پاس عالی شقیری صاحب بخت مناسبی شد ولی شوت او با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

استوک دقیقه 69 چیزی تا به ثمر رساندن گل مساوی فاصله نداشت؛ ولی جو آلن روی ریباند و از درون شش قدم توپ را به آسمان کوبید تا آه از نهاد هواداران استوک بلند شود.

 

 

1256800

 

 

دقیقه 77 لیورپول فاصله را دو برابر کرد. نفوذ خوب مانه از سمت راست و پاس رو به عقب او در سمت دیگر محوطه جریمه به صلاح رسید تا ضربه والی فوق العاده تماشایی مهاجم مصری به گل دوم لیورپول بدل شود.

 

 

1256803

 

 

قرمزها دست بردار نبودند و صلاح دقیقه 83 خود را دو گله و تیمش را سه گله کرد. اشتباه مسلم مدافع استوک در پاس به عقب باعث شد تا صلاح به توپ رسیده و در مصاف تک به تک به راحتی گل سوم را به ثمر برساند.

 

در نهایت این بازی با برتری 3-0 لیورپول به اتمام رسید و تیم یورگن کلوپ با 26 امتیاز بالاتر از تاتنهام در رده پنجم جدول ایستاد.

دیدگاه‌ها