کد خبر : 1478007 | 11 آذر 1396 ساعت 00:11 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی 0-1 یووه

پیروزی ارزشمند یوونتوس در خانه ناپولی

یوونتوس در سن پائولو دست به کار بزرگی زد و با تک گل ایگواین موفق به شکست ناپولی شد تا فاصله خود را با صدر جدول به یک امتیاز کاهش دهد.

پیروزی ارزشمند یوونتوس در خانه ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در دیداری بسیار حساس و تعیین کننده میزبانی از یوونتوس را بر عهده داشت. فاصله 4 امتیازی دو تیم، یوونتوس را بیش از همه نیازمند سه امتیاز این بازی کرده بود؛ اما ناپولی که در بهترین روزهای فوتبالی خود به سر می برد، با استفاده از امتیازات میزبانی به دنبال افزایش فاصله با بیانکونری بود.

 

ناپولی در میان تشویق های کرکننده هوادارانش بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود کنترل توپ و میدان را در دست گرفت؛ ولی بازی در ده دقیقه اول موقعیت خاصی نداشت.

 

 

1257308

 

 

یوونتوس دقیقه 13 و بر خلاف جهت مسابقه به گل رسید. نفوذ دیبالا از میانه زمین و پاس عالی او به ایگواین در نهایت به گل یووه منجر شد. ایگواین در مصاف تک به تک با رینا یک بار دیگر زهر خود را به تیم سابقش ریخت.

 

 

1257310

 

 

ناپولی پس از دریافت این گل یکپارچه حمله شد؛ اما ضربات اینسینیه که چند بار بوفون را مجبور به واکنش کرد، برای به تعادل کشاندن بازی کافی نبودند. یک ضربه سر از اینیسنیه که بوفون با واکنشی عالی آن را دور کرد، بهترین بخت میزبان بود و در نهایت نیمه اول با همان تک گل ایگواین به سود یوونتوس به اتمام رسید.

 

ناپولی نیمه دوم نیز بازی را هجومی آغاز کرد؛ ولی دفاع بسته یوونتوس و بازی منسجم این تیم که فضاهای خالی را کاملا مسدود کرده بود، باعث شد تا بازیکنان ناپولی اقدام به شوتزنی از راه دور کنند که در یکی از این فرصت ها کایخون می توانست کار را به تساوی بکشاند؛ اما توپ او با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

 

 

1257309

 

 

دقیقه 68 ماتوئیدی از چند قدمی و در مصاف تک به تک با رینا در میان ناباوری موفق به گلزنی نشد. گلر ناپولی با یک دست و به طرزی عجیب توپ را راهی کرنر کرد.

چند دقیقه بعد اینسینیه فرصت زدن گل تساوی را به دست آورد؛ اما شوت از زاویه بسته او با اختلافی نه چندان زیاد راهی اوت شد. مصدومیت همین بازیکن در دقیقه 76 کار را برای ناپولی سخت تر هم کرد.

حملات ناپولی در دقایق باقیمانده ثمری نداشت و یوونتوس با این برد ارزشمند 37 امتیازی شد و موقتا به رده دوم رسید. ناپولی 38 امتیازی باقی ماند.

دیدگاه‌ها