کد خبر : 1479501 | 17 آذر 1396 ساعت 16:19 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: قهر هواداران ما را تحریک کرد

سرمربی ملوان یکی از عوامل فراز و نشیب تیمش در نتیجه‌گیری را بازی معوقه با مس رفسنجان می‌داند.

دست‌نشان: قهر هواداران ما را تحریک کرد

نادر دست‌نشان در مورد پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر به "ورزش سه" می‌گوید: ما هفته‌ گذشته زیرفشار انتقادات هوادارانمان بودیم و با برخوردهای نامناسب روبه‌رو بودیم و همین موضوع به ما فهمانده بود که محکوم به برد هستیم.


او درباره آنکه این رفتارها ایشان را ناراحت و دلخور نمی‌کند هم گفت: نه اصلا و ابدا؛ من به هواداران حق می‌دهم؛ بالاخره آنها هم حق دارند که تیمشان صدرنشین باشد، چون که در هر شرایطی پشت تیم هستند و از ملوان حمایت می‌کنند؛ اما نکته‌ای که باید خاطرنشان کنم این است که آنها باید شرایط ملوان را هم بسنجند و حق بدهند که در مواردی تیم نتواند نتیجه بگیرد، اینکه داوری به نفع حریف سوت می زند، اینکه شرایط مالی خوب نیست، اینکه بازیکنان دچار مصدومیت و محرومیت می‌شوند و ... دست تیم یا من سرمربی نیست، اتفاقاتی است که خب در فوتبال هست و نمی‌توان کاری هم کرد.


وی افزود: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم، همانطور که در این بازی 90 دقیقه پرفشار و پراسترس را گذراندیم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم. قهر هواداران ما را در این بازی تحریک کرد تا هرچه در توان داریم، بگذاریم و نتیجه مدنظر آنها را کسب کنیم. البته باید بگویم که ما ابتدا روی غافلگیری و تعارف گلر و مدافعان گل خوردیم و در ادامه با سکوت هواداران به نشانه قهرشان بچه‌ها هرچه داشتند، گذاشتند تا جو روی سکوها حرکت داشته باشد و تماشاگران به تشویق ملوان بپردازند.


سرمربی ملوان درباره برگزاری بازی معوقه‌شان و تاثیرگذاری‌اش روی روند نتایج بازی‌های دیگر هم می‌گوید: بازی با مس رفسنجان و فکر کردن به آنها ما را گاهی وقت‌ها برای دیدار رو در رو دچار مشکل می‌کند و این خیلی سخت است که شما یک بازی روی دستت داشته باشی و همه‌اش به فکر نتیجه‌اش باشی. ما اگر بتوانیم این هفته پیروز باشیم و بازی معوقه‌مان را که فکرمان را مشغول کرده با موفقیت پشت سر بگذاریم خیلی به صدر نزدیک خواهیم شد.


دست‌نشان در خصوص صحبت‌های استعفا و جدایی‌اش هم می‌گوید: این هم یک نوع فشار است که روی تیم ایجاد می‌کنند دیگر. بالاخره در هر خیابان و منطقه‌ گروهی هدایت می‌شوند تا چنین اتفاقاتی را برای تیم رقم بزنند. حالا یا با ما خوب نیست یا با ... بیان نمی‌کنم و قضاوت را به دست خود هواداران می‌گذارم. ما برای آنکه ملوان را به اینجا برسانیم خون‌دل بسیار خوردیم، کجا قرار است برویم که اینطور پشت سر ما می‌گویند.


سرمربی ملوان در پایان در مورد رویارویی با شهرداری تبریز هم تصریح کرد: مطمئنا بازی آسانی نخواهیم داشت، اما اگر بتوانیم این بازی خارج از خانه را ببریم، اولین برد بیرون از خانه‌مان در این فصل خواهد بود.

دیدگاه‌ها