کد خبر : 1479726 | 18 آذر 1396 ساعت 17:10 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

اخوان: گفتند محمدی را با یک میلیارد تومان بدهید!

درخواست غیرمتعارف سایپا از سپاهان برای اخباری

سرپرست تیم سپاهان اعلام کرد مسئولان سایپا درخواست نامتعارفی برای صدور رضایت‌نامه محمدرضا اخباری داشته‌اند.

درخواست غیرمتعارف سایپا از سپاهان برای اخباری

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری بعد از دو سال خیلی خوب با تراکتورسازی در سایپا با بدشانسی‌هایی مواجه شد و نتوانست عملکرد خوبش را ادامه دهد. با این حال او همچنان یکی از دروازه‌بان های مد نظر کارلوس کی‌روش است و به همین خاطر بدش نمی‌آید فوتبالش را در نیم فصل دوم در تیمی ادامه دهد که بیشتر به چشم بیاید و یکی از مسافران جام جهانی روسیه باشد.


در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان در نظر دارند تا اخباری را به خدمت بگیرند و برای این منظور حاضر هستند تا مهرداد محمدی را با دروازه‌بان سایپا معاوضه کنند.


بر این اساس امروز مدیرعامل باشگاه سپاهان به باشگاه سایپا رفت و با همتایش در باشگاه نارنجی‌پوش مذاکراتی را انجام داد اما جلسه دو طرف به دلیل پیشنهاد عجیب باشگاه سایپا بی‌نتیجه به پایان رسید.


مهدی اخوان، سرپرست تیم سپاهان در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت:‌ مدیران باشگاه سایپا اعلام کرده‌اند که علاوه بر مهرداد محمدی یک میلیارد تومان پول نقد نیز باید به باشگاه تهرانی پرداخت شود تا آنها رضایت‌نامه اخباری را صادر کنند. این درخواست غیرمتعارف است و اگر آنها بر سرمواضع‌شان بمانند شرایط برای جذب اخباری سخت می‌شود.
گفتنی است؛ مذاکرات مسئولان سایپا و سپاهان در این خصوص ادامه پیدا خواهد کرد و باید دید آیا این انتقال انجام خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها