کد خبر : 1480306 | 21 آذر 1396 ساعت 00:37 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج هفته‌های سوم، چهارم و پنجم لیگ‌برتر تکواندو

از صبح امروز (دوشنبه) ۲۰ آذر رقابت‌های هفته‌های سوم، چهارم و پنجم لیگ‌برتر تکواندوی ایران به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

نتایج هفته‌های سوم، چهارم و پنجم لیگ‌برتر تکواندو

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، لیگ برتر تکواندوی ایران برای نخستین بار امسال با حضور ۱۱ تیم آغاز شده است. دیدارهای هفته‌های سوم، چهارم و پنجم این رقابت‌ها نیز از صبح امروز (دوشنبه) ۲۰ آذر ۱۳۹۶ به میزبانی خانه تکواندو با برگزاری ۱۲ دیدار پیگیری شد. از بین دیدارهای امروز سهم هفته سوم چهار بازی، هفته چهارم چهار بازی و هفته پنجم نیز چهار بازی بود.

 

در مبارزات هفته سوم لیگ‌برتر تکواندو ابتدا تیم پاس قوامین با نتیجه ۷ بر ۱ تیم ملوان نداجا را شکست داد، در بازی دوم تیم کلینیک بهبد کرج با نتیجه ۵ بر ۳ هیات تکواندو شمال شرق را از پیش رو برداشت، تیم یاسین پیشرو قم با هدایت یوسف کرمی در سومین بازی این هفته ۷ بر ۱ تیم تعاونی انقلاب شهریار را شکست داد و در چهارمین(آخرین) دیدار این هفته، دو تیم پالایش نفت آبادان و لوازم ورزشی کوروش به مصاف هم رفتند که این بازی با حساب ۵ بر ۳ به سود نفتی‌ها پایان یافت.

 

همچنین در هفته چهارم لیگ برتر تکواندو، در نخستین بازی تیم پاس قوامین ۷ بر ۱ پالایش نفت آبادان را شکست داد، در دومین دیدار تیم کلینیک بهبد کرج در مصاف با تیم تعاونی انقلاب شهریار با نتیجه ۸ بر صفر مقتدرانه پیروز شد، سومین بازی این هفته با حساب ۷ بر ۱ به سود تیم شهرداری ورامین مقابل هیات تکواندو شمال شرق تمام شد و در آخرین بازی این هفته نیز، شاگردان محمدرضا زوار در تیم لوازم خانگی کن، با نتیجه ۸ بر صفر لوازم ورزش کوروش را از پیش رو برداشتند.

 

اما در رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر تکواندو که امروز (پنجشنبه) پیگیری شد، ابتدا دو تیم تعاونی انقلاب شهریار و شهرداری ورامین به مصاف هم رفتند که شاگردان پیام خانلرخانی با نتیجه ۷ بر ۱ به پیروزی رسیدند، در دومین بازی تیم یاسین پیشرو قم با هدایت یوسف کرمی مقابل تیم لوازم ورزشی کوروش با حساب ۶ بر ۲ به پیروزی رسید، در سومین بازی تیم‌های هیات تکواندو شمال شرق و ملوان نداجا مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۵ بر ۳ به سود هیات تکواندو شمال شرق به پایان رسید و در آخرین دیدار این هفته، تیم پالایش نفت آبان در مصاف با تیم لوازم خانگی کن با حساب ۷ بر ۱ نتیجه بازی را واگذار کرد.

 

  • نتایج هفته سوم:

 

 

پاس قوامین ۷ - ۱ ملوان نداجا

کلینیک بهبد کرج ۵ - ۳ هیات تکواندو شمال شرق

تعاونی انقلاب شهریار ۱ - ۷ یاسین پیشرو قم

پالایش نفت آبادان ۵ - ۳ لوازم ورزشی کوروش

 

  • نتایج هفته چهارم:

 

 

پاس قوامین ۷ - ۱ پالایش نفت آبادان

کلینیک بهبد کرج ۸ - ۰ تعاونی انقلاب شهریار

هیات تکواندو شمال شرق ۱ - ۷ شهرداری ورامین

تیم لوازم ورزشی کوروش ۰ - ۸ لوازم خانگی کن

 

  • نتایج هفته پنجم:

 

تعاونی انقلاب شهریار ۱ - ۷ شهرداری ورامین

یاسین پیشرو قم ۶ - ۲ لوازم ورزشی کوروش

هیات تکواندو شمال شرق ۵ - ۳ ملوان نداجا

لوازم خانگی کن ۷ - ۱ پالایش نفت آبادان

دیدگاه‌ها