کد خبر : 1481426 | 26 آذر 1396 ساعت 07:54 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

امروز در سئول پایتخت کره

حمل مشعل المپیک توسط بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر مشهور ایرانی دقایقی پیش در سئول پایتخت کره جنوبی در برنامه حمل مشعل المپیک زمستانی2018 مشعل بازی ها را حمل کرد.

حمل مشعل المپیک توسط بهرام رادان

به گزارش "ورزش سه" ، در دومین روز حضور تیم ایرانی حاضر در سئول، رادان به همراه دیگر چهره های اعزامی به کره که مثل عظیم قیچی ساز کوهنورد مشهور، حسن میرزا حسینی، بهناز شفیعی موتورسوار و... امروز در مسیر کوتاهی که برای مشعلداری برنامه ریزی شده بود در این برنامه عظیم 110 روزه که از سوی برگزار کنندگان و سامسونگ موبایل حامی مالی این برنامه در نظر گرفته شده شرکت کرد. المپیک زمستانی 2018 در شهر پیونگ‌چانگِ کره جنوبی برگزار می شود.


او در گفت وگویی کوتاه از حضور در این تجربه جالب و آشنایی با ورزشکاران فوق العاده ای که در این سفر با آنها آشنا شده ابراز رضایت کرد و گفت خوشحال است که مشعل المپیک را حمل می کند.

 

بهرام رادان بعد از حمل مشعل المپیک زمستانى  ٢٠١٨ در کره جنوبى گفت: حس خیلى خوب و عجیبى بود که توانستم این مشعل را حمل کنم. امیدوارم نمایندگان ایران در این مسابقات بتوانند عملکرد موفقی داشته باشند و همینطور در المپیک زمستانی بعدی که فکر می کنم سال ۲۰۲۲ در پکن هست، این روند ادامه پیدا کند. البته فرقی نمی کند که المپیک تابستانی باشد یا زمستانی، وقتی از ایران تیمی حضور داشته باشد، ما حمایت می کنیم؛ همانطور که مردم مرا حمایت کردند.


وی افزود: لحظه تاریخی زیبایی برای من بود. مطمئن بودم که اتفاق جهانی و بزرگی قرار است بیفتد. گروهی هم که اطراف ما بودند،‌ در افزایش این میزان هیجان کمک می کردند. جمعیت بسیار زیادی هم استقبال کرده بودند. وقتی به من می گفتند برای جمعیت دست تکان بده، تازه متوجه می شدم که اطراف چقدر حمعیت ایستاده است.


او با سروصدا و انرژی زیاد حضور خود در این برنامه جالب توجه را جشن گرفت. ویدئو ها و تصاویر اختصاصی خبرنگار ورزش سه از این رویداد جذاب ورزشی را دنبال کنید:

 

ویدئو حمل مشعل المپیک زمستانی 2018 توسط بهرام رادان

 

 

1260433

 

1260434

 

1260432

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها