کد خبر : 1481552 | 26 آذر 1396 ساعت 16:11 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

حق مالک نفت است آتیلا را بیاورد

درخشان: گول دوره علی کریمی را خوردم

حمیددرخشان بعد از گذشت نیم فصلی پر فراز و نشیب سرانجام به پایان دوره همکاری با نفت رسید.

درخشان: گول دوره علی کریمی را خوردم

به گزارش "ورزش سه"، حمیددرخشان تامین حداقل خواسته هایش را شرط ماندن خود و کادر فنی یعنی مجتبی خورشیدی، محمد مومنی، نیما نکیسا و فرهاد چیذری و ادامه کارش در این تیم دانست؛ البته گفته می شود آتیلا حجازی سرمربی جدید نفتی ها خواهد بود.


حرفهای او را بخوانید:

 

 

  • من بمیرم ودتو بمیری نداریم


حمیددرخشان درباره شرایط امروز نفت گفت: آن چه من میخواهم حداقل درخواست یک مربی در لیگ حرفه ای است، مبالغ طلب بازیکنان باید به اندازه طبیعی و قانونی برسد وگرنه نمیتوان در این شرایط اسف بار به کار ادامه داد، مگر می توان در لیگ حرفه ای مملکت یک بازیکن را با من بمیرم و تو بمیری و وعده و وعید راضی به بازی کرد، حالا باید هر بازی منتظر اعتصاب بازیکن و حاشیه باشیم و به جای طراحی تمرین و آماده سازی تیم، جملات زیبا برای راضی کردن بازیکنان باید یاد بگیریم!

 

 

  • بدون شش بازیکن ول معطلیم


کاپیتان تکنیکی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 1994 آمریکا، درباره دومین خواسته مهمش گفت این تیم باید شش بازیکن بگیرد و اگر این شش بازیکن جذب نشود تیم در کورس رقابت با دیگران عقب خواهد ماند. شما بروید و ببینید تیم های دیگر شرایط ما را دارند؟ بروید ببینید تیم های دیگر دغدغه های تیم ما را دارند؟

 

 

  • فاجعه  بی لباس بودن تیم است


مربی سابق پرسپولیس، بخشی دیگر از ضعف های تشکیلاتی و تدارکاتی تیم نفت را در حد فاجعه خواند و گفت در هفدهمین دوره لیگ برتر باید به که بگوییم زمین تمرین نداریم و هر روز از زمینی به زمین دیگری میرویم، باورتان نمیشود که بازیکنان تیم من لباس گرم مخصوص زمستان ندارند و البسه آنها متناسب با فصل نیست، وقتی تیمی لباس گرم ندارد چرا باید در آن ماند و ادامه داد؟ مگر اعصابم را از سر راه آورده ام، در این نیم فصل لیگ هفدهم به اندازه 3سال فرسوده شده ام.

 

 

  • گول دوران علی کریمی را خوردم


او در پاسخ به سوال دیگر ما مبنی بر این که با علم بر شرایط ضعیف نفت چرا مسئولیت قبول کرده جواب داد، به 2دلیل اول این که روی حرف مدیریت حساب کرده بودیم و دوم این که ما دیدیم برای آقای کریمی و تشکیلات اولیه تیم، زمین مناسب و لباس با کیفیت و امکانات مناسب و پرداخت 10 درصد قراردادها در نظر گرفته شده، گفتیم شاید این شرایط ادامه دار باشد؛ اما هر روز که میگذرد انگیزه های کادر فنی و بازیکنان من کور می شود و نمیتوانیم به ادامه فعالیت بپردازیم.

 

 

  • دور برگشت وحشتناک است


درخشان درباره قیاس دور رفت و برگشت گفت برای ما دور برگشت سخت تر خواهد شد، چرا که برنامه میزبانی و میهمانی ها برای نفت تهران همین را می گوید مضافا بر این که همه تیم ها در صدد جذب بازیکن مورد نیاز برای تقویت خود خواهند بود؛ اما اگر تیمی خود را تقویت نکند نیم فصل بسیار وحشتناکی را خواهد داشت.

 

 

  • به خودشان مربوط است که را بیاورند


درباره حضور احتمالی آتیلا حجازی و مطرح شدن نام این مربی به عنوان سرمربی جانشین، درخشان گفت اگر ما رفتیم و یک مدیر مربی دیگری را آورد از حق طبیعی خود بهره برده؛ اما مشکل این تیم فنی نیست، چرا که کمک های من کسانی هستند که هر کدامشان میتوانند در لیگ برتر به عنوان سرمربی فعالیت کنند و تیم نفت تهران که پول و سرمایه و امکانات حداقلی ندارد خیلی خوش شانس بوده که تا این جای کار یک چنین کادر فنی بزرگ و شایسته ای اداره اش کرده است.

دیدگاه‌ها