کد خبر : 1481582 | 26 آذر 1396 ساعت 17:26 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب‌جمعی: دیگر خسته‌ شدیم،به همه‌چیز مشکوک هستیم

مدیر نفت آبادان قبل از پرسپولیس دنبال بلیت بود!

مربی تیم صنعت نفت آبادان گلایه‌های تندی را علیه مسئولان این باشگاه بر زبان آورد.

مدیر نفت آبادان قبل از پرسپولیس دنبال بلیت بود!

پیمان صاحب‌جمعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره مشکلات تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما حدود 7 ماه است در نفت آبادان حضور داریم و با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنیم. تاکنون بازیکنان به خاطر حرف‌شنوی که از فراز کمالوند داشتند، هرطور شده کار را جلو بردند اما از اینجا به بعد واقعا ادامه کار سخت شده است. اگر شما سری به تمرینات صنعت نفت بزنید، بی‌انگیزگی و بی‌میلی را می‌توانید در بازیکنان مشاهده کنید. ما اکنون در آستانه حساس‌ترین بازیهای فصل خود در یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس و هفته اول لیگ مقابل استقلال هستیم اما جلسه تمرینی امروز با بی انگیزگی محض بازیکنان برگزار شد. این بی‌میلی سبب شد حتی چند بار تمرین را قطع کنیم و به آنها گفتیم با این شرایط روحی دچار آسیب دیدگی می‌شوند.


وی ادامه داد: متاسفانه هیچ‌کس به فکر صنعت نفت نیست. ما در این مدت یک نفر از اعضای هیات مدیره را ندیدیم. مدیرعامل باشگاه را یکبار سر تمرین ندیدیم. مگر بد نتیجه گرفته‌ایم که این رفتارها انجام می‌شود؟ نتایج نفت امسال بی‌سابقه بوده و اگر شرایط کنونی را با سال قبل مقایسه کنید می‌بینید که پارسال تیم نیم فصل یازدهم بوده و نزدیک به سقوط قرار گرفته است. الان ما در رده ششم هستیم و جایگاه آبرومندی داریم اما هیچ حمایتی نمی‌شود.


مربی صنعت نفت همچنین گفت:‌ مساله آزاردهنده این است که شنیده‌ایم چند روز است پول به حساب باشگاه آمده اما پرداخت نمی‌شود. واقعا چرا پول بازیکنان را نمی‌دهند؟ اگر نمی‌خواهند تیم نتیجه بگیرد، خب به ما بگویند تا تکلیف را بدانیم. اگرقرار نیست صنعت نفت امسال نتیجه خوبی بگیرد حداقل راستش را به ما بگویند که دیگر تا 4 صبح به دنبال آنالیز رقبا نباشیم، مایی که شبانه‌روز کار می‌کنیم و برای موفقیت می‌جنگیم. شاید برای خیلی‌ها عجیب باشد اما مردم باید بدانند که کل اعضای کادرفنی در یک خانه زندگی می‌کنیم. فکر نکنند امکانات خوبی را داریم. البته مردم حق دارند که از تیم‌شان نتیجه بخواهند و ما هم احترام می‌گذاریم، اما بازیکن وقتی بازیکن حتی پول بنزین ماشین و توجیبی‌اش را ندارد، با چه روحیه ای می تواند تمرین کند. یکی از بازیکنان پیش ما آمده و می‌گوید از زمان عروسی‌اش که پنج ماه پیش تعیین کرده گذشته و دیگری مادرش در بیماریتان بستری است است چطور از این بازیکن انتظار کیفیت بالای بازی دارید؟


صاحب‌جمعی با اشاره به شکست تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ برتر تاکید کرد: ما هفته گذشته در تهران بازی داشتیم. همیشه می‌گفتیم چون اعضای هیات مدیره در تهران زندگی می‌کنند، انتظاری نیست که به آبادان بیایند وبه تیم سر بزنند اما هفته پیش که با پرسپولیس بازی داشتیم و اردویمان تهران بود چرا کسی به اردو نیامد؟ متاسفانه اعضای هیات مدیره به دنبال بلیت وی‌آی‌پی برای اقوام پرسپولیسی خودشان بودند تا بازی با پرسپولیس را تماشا کنند! آقایان هیات‌مدیره چرا ما را جلو انداخته‌اید و خودتان پنهان شده‌اید؟ ما دیگر خسته‌ شده‌ایم. این مشکلات تا کی ادامه خواهد داشت؟


وی افزود: ما یک بازیکن ملی‌پوش و لژیونر به اسم سوشا مکانی به آبادان آوردیم و به بدون اینکه قراردادی داشته باشد، 5 جلسه با ما تمرین کرده است. یک نفر نیامده با او قرارداد ببندد. بازیکن هم این شرایط را دید و رها کرد و رفت. آنوقت می‌گویند چرا نیم فصل تیم را تقویت نمی‌کنید؟‌ آقا فراز هم گفت دیگر به من ربطی ندارد. ما که نباید کاسه داغ‌تر از آش شویم.


صاحب‌جمعی با اشاره به مطالبات بازیکنان از صنعت نفت خاطرنشان کرد: از اول فصل همه می‌دانند بازیکنان ما به طور میانگین 20 درصد از قراردادشان را گرفته‌اند. برخی بازیکنان اصلا پولی نگرفتند. مسعود ابراهیم‌زاده، درویشی و جهانی هنوز یک ریال دریافت نکردند. مگر این‌ها زندگی ندارند؟ پول لازم ندارند؟ وقتی پول در حساب باشگاه وجود دارد، چرا پرداخت نمی شود؟ چه موضوعی در این میان وجود دارد که ما بی اطلاع هستیم؟ الان در آستانه این بازی حساس با پرسپولیس و استقلال هیچ خبری از شارژ مالی تیم نیست واز فردا هم تزریق پول هیچ فایده‌ای ندارد وتازه تاثیر معکوس به جای میگذارد. آقایان یک زمانی میگفتند بازیکن بزرگ و اسمی به آبادان نمی‌آید ولی در عمل دیدند که با درایت و اعتبار آقای کمالوند این امر محقق شد ولی تصور ما این است که بنا به دلایلی عزمی برای نتیجه گرفتن تیم صنعت نفت وجود ندارد.


مربی صنعت نفت بیان کرد: من شاهدم در ابتدای فصل آقا فراز دو پیشنهاد خوب از دو تیم صاحب نام لیگ برتری را بخاطر تیم نفت ابادان رد کرد ولی افسوس که اینجا شرایط جور دیگری رقم خورد.

 

وی در پایان اضافه کرد: ما فقط به عشق مردم آبادان کار می‌کنیم. این مردم به جز فوتبال هیچ چیز در فوتبال ندارند و تمام دلخوشی‌شان فوتبال است. ما برای مردم زحمت می‌کشیم اما واقعا شرایط کار کردن سخت است. با این شرایط کسب نتایج از مسئولیت کادرفنی خارج است. وقتی بازیکن این همه مشکل دارد و بی‌انگیزه شده، کار از بحث فنی خارج شده است.

دیدگاه‌ها