کد خبر : 1481989 | 28 آذر 1396 ساعت 17:12 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

در این فوتبال، توپ های طلای بیشتری می بردم

ریوالدو، فوق ستاره برزیلی سابق بارسلونا در دوران فوتبال خود یک بار فاتح توپ طلا شد، ولی معتقد است که در مقطع کنونی، توپ های بیشتری نصیبش می شد.

در این فوتبال، توپ های طلای بیشتری می بردم

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو که زمانی تک ستاره بارسلونا محسوب می شد و با این باشگاه دو بار فاتح لالیگا شد، در استانه ال کلاسیکو به خبرنگاران گفت:« مقابل رئال همیشه خوش شانس بودم. با پالمیراس، بارسا، المپیاکوس و میلان به این تیم گل زدم و تنها با پیراهن دپور نتوانستم به رئال گلزنی کنم.

در یکی از ال کلاسیکوها سه گل به رئال زدم که گل سوم من را داور به اشتباه در دقیقه 90 مردود اعلام کرد. گلی که بسیار مهم و سرنوشت ساز بود.»

 

 

1261028

 

 

پیش بینی ال کلاسیکو:« با توجه به تجربه ام می گویم که هیچ تیمی در این بازی شانس اول پیروزی نیست. امیدوارم بازی پرگلی بشود و پیش بینی من تساوی 2-2 است. مسی و رونالدو در این بازی تفاوت ها را رقم خواهند زد.»

 

توپ طلا:« در این دوران فقط از مسی و رونالدو حرف زده می شود و کمی هم نیمار. این نشان می دهد که بازیکنان فوق ستاره زیادی در برهه کنونی وجود ندارد. مسی و رونالدو 5 بار فاتح توپ طلا شده اند و فکر می کنم شایسته اش نیز بودند؛ ولی اگر من در این دوران بازی می کردم، مطمئن باشید که بیش از یک توپ طلا می بردم.

زمان من، بازیکنان بزرگ و شایسته توپ طلا بسیار زیاد بودند. توتی، دل پیرو، فیگو، رونالدو و.... ولی به الان نگاه کنید. به سختی بتوان رقیبی برای مسی و رونالدو پیدا کرد. به شخصه دوست داشتم کنار مسی بازی کنم و معتقدم او بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست.»

 

دیدگاه‌ها