کد خبر : 1482499 | 01 دی 1396 ساعت 15:25 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین امتیاز لیگ برتری آقای گل مقابل ژنرال

ذوب آهن 0 سیاه‌جامگان 0؛ نتیجه بی‌تاثیر در نقش جهان

دو تیم ذوب آهن و سیاه جامگان پس از نود دقیقه نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا در نهایت با یک امتیاز بازی را به پایان برسانند.

ذوب آهن 0 سیاه‌جامگان 0؛ نتیجه بی‌تاثیر در نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هر دو تیم اصفهانی و مشهدی حاضر در لیگ برتر نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند در نهایت موفق به این کار نشدند تا با یک امتیاز بی تاثیر بازی را ترک کنند. با این امتیاز ذوبی ها به بیستمین پوئن خود رسیدند و در رده هفتم قرار گرفتند و سیاه جامگان نیز با 9 امتیاز همچنان در قعر جدول حضور دارد.

 


هفته شانزدهم لیگ هفدهم، جمعه 01/10/96، ساعت 14:30، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
داور: جواد رحیم زاده                        کمک ها: سجاد طوری، براتعلی مولوی

 

 

اخطار:
 

روح الله سیف اللهی(30)- حسین بادامکی(53)- هانی هاشمی(65) از سیاه جامگان

 


ذوب آهن:

رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، محمدرضا حسینی، ربیع عطایا(55- قاسم حدادی‌فر)، مرتضی تبریزی(62-  اسماعیل شریفات)، بختیار رحمانی(82 مهدی رجب زاده)، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و کی روش استنلی
سرمربی: امیر قلعه نویی 

 


سیاه‌جامگان:

محمد حسن عین افشار، مهدی عسکری، هانی هاشمی، محسن آقایی، پیام ملکیان، مصطفی احمدی، کریم احمدی، کیوان امرایی، حسین بادامکی(63 امیرمحمد پناهی)، روح الله سیف اللهی و یونس شاکری
سرمربی: رضا عنایتی

 

 

 

دقایق حساس:


دقیقه 14 – سیاه جامگان اولین موقعیت مهم خود در این دیدار را در این دقیقه به دست آورد؛ اما در نهایت نتوانست از آن استفاده ای ببرد و این موقعیت ایده آل از دست این تیم پرید. 
دقیقه 17 – حرکت حسینی با ارسال او از کناره چپ زمین ادامه یافت و به دنبال آن ضربه سر بختیار رحمانی به چهارچوب مشهدی ها رسید؛ اما توسط عین افشار مهار شد.

دقیقه 29 – شوت روپای سیف اللهی از روی خط محوطه جریمه به زیبایی زده شد؛ اما توسط مظاهری مهار شد. 
دقیقه 32 – پاس رو به عقب اشتباه مشهدی ها به تبریزی رسید و کاپیتان ذوبی ها در حالی که می توانست استفاده بهتری از این موقعیت طلایی کند با ضربه ای بی دقت توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 52 – در حالی که فخرالدینی در موقعیتی فوق العاده حضور داشت داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید، اما بعدا در تصاویر آهسته مشخص بود که این موقعیت هرگز آفساید نبود. 
دقیقه 55 – پاس ارسالی با اختلاف کمی از پیش پای شاکری عبور کرد تا او نتواند دروازه تیم میزبان را باز کند.

دقیقه 60 – محمدرضا حسینی در این دقیقه توانست خود را به دروازه مشهدی ها برساند، اما در حالی ضربه خود را زد که چیزی نمانده بود دروازه حریف را باز کند، اما تاثیر عین افشار و سپس مدافع تیم این توپ را از روی دروازه خود دور کردند. 
دقیقه 61 – یک موقعیت طلایی دیگر روی دروازه سیاه جامگان به وجود آمد؛ اما این توپ نیز سودی برای آنها نداشت و فخرالدینی نتوانست توپ تبریزی را به گل تبدیل کند. 
دقیقه 67 – فرصت خوب دیگری برای تیم میزبان به وجود آمد که در نهایت مدافع سیاه جامگان موفق شد این موقعیت را نیز از روی دروازه خودی دور کند.

دقیقه 77 – ارسال ضربه کرنر ذوبی ها توسط حدادی فر موقعیت خوبی روی دروازه سیاه جامگان به وجود آورد، اما ضربه سر سیدمحمدحسینی را عین افشار روی خط دروازه مهار کرد.  
دقیقه 81 – ضربه روپا و دیدنی بختیار رحمانی دروازه مشهدی ها را با خطر روبرو ساخت، اما بازهم عین افشار برنده این نبرد بود و توپ را به کرنر فرستاد. 
دقیقه 81 – ارسال کرنر ذوبی ها با ضربه سر مدافع این تیم چیزی نمانده بود تا اولین گل بازی را به وجود بیاورد، اما باز هم این اتفاق نیفتاد و این موقعیت فوق العاده از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

بهترین بازیکن:


محمدحسن عین افشار بهترین بازیکن دیدار امروز بود. گلر مشهدی ها که پس از خروج بادامکی بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بسته بود، توانست بارها برابر حرکات هجومی تیم مهمان ایستادگی و موقعیت های زیادی را مهار کند. 


در طرف دیگر محمد حسینی و بختیار رحمانی نیز از تیم ذوب آهن موفق شدند بازی خوبی به نمایش بگذارند و برای موفقیت در این بازی موقعیت های فراوانی را ایجاد کنند.

 

 

اتفاق ویژه:


رضا عنایتی که چندی پیش برای اولین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم لیگ برتری نشست در این دیدار موفق شد اولین امتیاز خود را به دست بیاورد. او پس از دو شکست در دیدارهای قبلی در این بازی به یک تساوی ارزشمند مقابل ذوب آهن رسید. 
بازگشت کاپیتان اول ذوبی ها را نیز می توان یکی دیگر از اتفاقات مهم این دیدار دانست. در حالی که قاسم حدادی فر در جریان دیدار رفت مقابل همین تیم سیاه جامگان دچار پارگی رباط صلیبی شده بود در نیمه دوم دیدار برگشت برابر همین تیم، باز هم راهی میادین شد.

دیدگاه‌ها