کد خبر : 1482915 | 03 دی 1396 ساعت 09:19 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پدر زن علیه داماد

پارس جنوبی- گسترش فولاد؛ لژ خانوادگی

پارس جنوبی برای حفظ جایگاهش در جدول و ادامه روند موفقیت آمیزش در این فصل از رقابت ها باید دور برگشت را با پیروزی و کسب سه امتیاز آغاز کند هرچند این تیم کار دشواری برای رسیدن به هدف دارد.

پارس جنوبی- گسترش فولاد؛ لژ خانوادگی

به گزارش "ورزش سه" امروز و در ورزشگاه شهر جم پارس جنوبی میزبان تیم گسترش فولاد تبریز است. بازی رفت دوتیم در تبریز و در هفته اول رقابت های لیگ برتر هفدهم با نتیجه 4 بر یک به نفع پارس جنوبی به پایان رسید و به نوعی ورود قدرتمندانه ای را برای این تیم در لیگ برتر رقم زد. اما امروز بعد از گذشت شانزده هفته از لیگ برتر به نظر می رسد تکرار این برد برای پارس جنوبی کاری دشوار باشد چرا که گسترش فولاد آن تیم ضعیف و آشفته ابتدای فصل نیست و بعد از حضور فیروز کریمی توانست آرام آرام از انتهای جدول فاصله بگیرد.


فیروز موفق تر از تارتار


زمانی که فیروز کریمی بعد از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر سکان هدایت تیم گسترش فولاد را به دست گرفت این تیم با 7 امتیاز از 8 بازی و تفاضل گل 9- در آخرین رده جدول رده بندی قرار داشت. در آن زمان پارس جنوبی با 18 امتیاز و تفاضل گل 8+ در رتبه اول بود. کریمی اما بعد از حضورش در گسترش فولاد توانست با کسب 4 برد ، 2 باخت و 1 مساوی و کسب 13 امتیاز گسترش را از قعرجدول تا رتبه نهم بالا بیاورد. پارس جنوبی اما از هفته هشتم به بعد در 7 بازی که انجام داده 3 برد، 2 باخت و 2 تساوی و در مجموع یازده امتیاز به دست آورده است که نشان می دهد تارتار در کسب امتیاز در این 7 بازی ناموفق تر از پدرهمسرش فیروز کریمی بوده است. ضمن این که پارس جنوبی در چهار بازی آخرش 1 برد،1 مساوی و دو باخت به دست آورده اما گسترش فولاد در چهار بازی آخر نیم فصل سه برد و یک باخت داشته است.


پارس و شروعی دوباره


پارس جنوبی برای حفظ رتبه اش در جدول باید از همین بازی اول نیم فصل دوم با برد و سه امتیاز آغاز کند چرا که بی تردید رقابت در نیم فصل دوم دشوارتر از نیم فصل اول برای این تیم خواهد بود. پارس دیگر یک تیم که از لیگ پایین تر به لیگ برتر آمده نیست بلکه این تیم اکنون یکی از صدرنشینان لیگ است و بسیاری از تیم ها به رتبه این تیم در جدول چشم دارند. پارس هرچند برای این بازی با مشکلاتی مثل مصدومیت چند مهره کلیدی اش روبرو است اما تیم یکدست تارتار نشان داده است که امسال می تواند یکی از مدعیان حضور در بین چهارتیم بالای جدول باشد. او اما برای رسیدن به این هدف در همان ابتدا یک مانع بزرگ به نام فیروز کریمی دارد. کریمی فصل گذشته با اکسین البرز توانست پارس جنوبی را در جم شکست دهد و حالا با گسترش به دنبال تکرار این نتیجه است هرچند او برای پیروزی بر دامادش نود دقیقه سخت را پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها