کد خبر : 1484290 | 09 دی 1396 ساعت 12:19 | 98.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاوه رضایی در بین بهترین های لیگ بلژیک

مروارید ایرانی در تیم منتخب نیم فصل بلژیک

ستاره ایرانی شارلوا با بازی های درخشانی که در رقابت های امسال داشت در تیم منتخب نیم فصل جای گرفت.

مروارید ایرانی در تیم منتخب نیم فصل بلژیک

به گزارش " ورزش سه " و به نقل از RTBF تیم منتخب نیم فصل لیگ برتر بلژیک در حالی انتخاب شد که نام کاوه رضایی ستاره ایرانی تیم شارلروا در بین یازده بازیکن برتر به چشم می خورد. کاوه رضایی در این فصل از رقابت ها با درخشش فوق العاده اش در ترکیب شارلوا یکی از بهترین مهاجمان لیگ بلژیک بوده است. او در لیگ بلژیک 10 گل و یک پاس گل و در جام حذفی نیز یک گل به ثمر رسانده است. کاوه رضایی در این فصل دو بار نیز دبل کرده است و با همین عملکرد خیره کننده توانست یکی از بازیکنان منتخب نیم فصل اول باشد.

 


تیم منتخب نیم فصل


RTBF یا همان رادیو و تلویزیون بخش فرانسوی زبان بلژیک در پایان نیم فصل رقابت های لیگ این کشور اقدام به انتخاب بهترین های نیم فصل کرده اند که نام کاوه رضایی ستاره ملی پوش ایرانی شارلروا در این تیم به چشم می خورد. این سایت بهترین تیم نیم فصل را بر اساس روش 3-4-3 انتخاب کرده است. مربی بهترین تیم نیم فصل هم فیلیپه ماتزو سرمربی تیم فوتبال شارلوا است. 


مربی: فیلیپه ماتزو(شارلروا)


دروازه بان: پانتو( شارلروا)


پانتو دروازه بان تیم شارلوا نیز به عنوان بهترین دروازه بان در تیم منتخب نیم فصل انتخاب شد. او از نظر کلین شیت بهترین دروازه بان نیم فصل نبوده است، چرا که 8 کلین شیت داشته است. تیم شارلوا سومین تیم نیم فصل از نظر دفاعی است و این تیم یک گل بیشتر از اندرلخت و دو گل بیشتر از گنت خورده است.


سه مدافع انتخاب شده: کریستیان لوینداما(استاندارد لیژ)، براندون مشل(بروژ) و استرگوس مارینوس(شارلروا)


اولی مثل یک صخره در لیژ عمل کرده با یک متر و 91 سانت قد. با 23 سال سن برای این مدافع اهل کنگو آینده خوبی پیش بینی می شود و استاندارد حتما پیشنهادهای زیادی را برای خرید او دریافت خواهد کرد. 


براندون مشل بعد از یک فصل که به سن ترون قرض داده شد، دوباره به باشگاه خودش برگشته تا در 24 سالگی ستون دفاعی تیمش باشد


استرگوس مارینوس هم انگار در 30 سالگی، تولد دوباره ای یافته و این یونانی یکی از مهره های ارزشمند فلیپه ماتزو است که در همه 21 بازی شارلروا حضور داشته. 

 

1263109


چهار منتخب خط میانی: آندرسون اسیتی(گانتواز)، ریوتا موریوکا(واسلند-بِیِورن)، هانس واناکن(بروژ)، رود وورمر(بروژ)


از این چهارتا سه تایشان بهترین پاسور های لیگ بوده اند.


وورمر با 14 پاس گل نامزد اول دریافت کفش طلایی است. وورمر در کنار هانس واناکن(7 پاس گل و 4 گل زده) که در رتبه سوم بهترین پاسورها قرار دارد، برگ برنده بروژ محسوب می شوند.  


رتبه دوم بهترین پاسورها به "کشف" نیم فصل لیگ بلژیک تعلق دارد. ریوتا موریوکا این ژاپنی 26 ساله یک نابغه واقعی در تیم واسلند-بیورن است. او در اولین فصلش در لیگ بلژیک، 21 بازی کرده 8 پاس گل داده و 7 گل زده


نفر آخر مردان میانی، آندرسون اسیتی است که سال پیش از استوریل به باشگاه گانتواز پیوست. با 23 سال سن در این فصل 18 بازی کرده و در پست خودش جزو آینده دار ترین هاست.

 

1263097


 

مروارید ایرانی


سه منتخب خط حمله: حسن بانده(مالین)، کاوه رضایی(شارلروا) و اسحاق کیس تِلَن(واسلند-بیورن)


تلن و رضایی بهترین گلزنان لیگ هستند که هر کدام 10 گل به ثمر رسانده اند. بانده هم آنقدر در مالین خوب کار کرده که از حالا برای فصل بعد با آژاکس آمستردام قرارداد امضا کرده است.


تلن با وجود 25 سال سن، باشگاه های زیادی را عوض کرده: مالمو، بوردو، آندرلخت ... ولی از زمانی که به صورت قرضی به واسلند-بیورن آمده در کنار موریوکا درخشش حیرت انگیزی دارد و با ده گل زده شانس آقای گلی داشته و احتمالا از همین ماه ژانویه به آندرلخت برمی گردد.


یکی از رقبایش برای آقای گلی، کاوه رضایی سورپرایز گورخرهاست. این ایرانی، پشت سر هم گل می زند و خاطرخواهان زیادی پیدا کرده است. ولی شارلروا حاضر نیست که این مروارید ایرانی از تورش رها شود و امیدوار به تمدید قرارداد با اوست.

دیدگاه‌ها