کد خبر : 1484352 | 09 دی 1396 ساعت 14:26 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای خوبِ حاجی انصاری در دفاع چپ

محمد انصاری بار دیگر نمایش سزاوارانه در پست دفاع چپ ارائه کرد.

روزهای خوبِ حاجی انصاری در دفاع چپ

به گزارش "ورزش سه"، انصاری که به عنوان بازیکن تستی جذب پرسپولیس شد، پس از یک فصل حضور در دفاع چپ به بخش میانی خط دفاع سرخ ها انتقال یافت و پس از جذب شجاع خلیل زاده، حالا بار دیگر به پست اصلی خود بازگشته و درخششی قابل تحسین در این منطقه از میدان دارد.

 

او که با آرامش خاصی فوتبال بازی می کند، تکنیکش را در اختیار تیم قرار می دهد و به خوبی با هافبک های کناری همکاری می کند اما نقطه عطف عملکرد انصاری، سانترهای دقیق به سمت محوطه جریمه حریف است که اگر به ضربه سر مهاجمان ختم نشود، با دفع عمدتا غیر دقیق مدافعان همراه و به موقعیت سازی در توپ سوم ختم می شود.

 

روز گذشته سرخ ها با همین ترفند بارها صاحب توپ سوم شدند اما با کم دقتی آن را از دست دادند.

 

حال محمد انصاری احتمالا تا پایان فصل، بازیکن بدون جانشین سرخ ها در دفاع چپ خواهد بود چرا که نمایش های او تفاوت زیادی با شایان مصلح دارد و باید دید کی روش، انصاری را برای دفاع چپ به روسیه خواهد برد یا قید این بازیکن خوش اخلاق فوتبال کشورمان را خواهد زد.

 

البته او رقبای جدی و بزرگی در این پست دارد؛ میلاد محمدی در روسیه، سعید آقایی در سپاهان و چند گزینه داخلی دیگر که درخشش قابل توجهی در فصل جاری داشته اند.

 

البته برخی اعتقاد دارند انصاری پس از نفوذ، به عقب بر نمی گردد و تیم از همین جا تحت فشار قرار می گیرد. همچنین او روی سانتر از کرنر و ضربات ایستگاهی، نمیتواند به خوبی بازیکن مورد نظر را یارگیری کند و همین موضوع سبب شد تا دروازه پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان باز شود. اما نباید فراموش کرد که او دقایقی بعد با نجات دروازه بیرانوند، این گل خورده را به خوبی جبران کرد.

دیدگاه‌ها