کد خبر : 1494703 | 11 دی 1396 ساعت 13:22 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش قابل پیش بینی بازیکن فروشی سپاهان

مهرداد محمدی در دو دیدار آغازین دور برگشت رقابت های لیگ هفدهم علیرغم اینکه در آستانه خروج از باشگاه قرار گرفته بود، عملکرد خوبی ارائه داده است.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران سپاهان هنگامی که برای مذاکره جهت به خدمت گرفتن محمدرضا اخباری با همنامان خود در باشگاه سایپا جلسه برگزار کردند، با پیشنهاد معاوضه اخباری با مهرداد محمدی به علاوه دریافت یک میلیارد تومان مواجه شدند؛ پیشنهادی که به طور ضمنی با چراغ سبز مدیران سپاهان و کرانچار همراه شد؛ ولی در ادامه رقم پیشنهادی آنها مورد قبول باشگاه سایپا قرار نگرفت تا این انتقال منتفی شود و در نهایت نیز سپاهانی ها عالمه را به خدمت گرفتند.

 

اما نکته جالب درخشش هافبک چپ پای سپاهان در دو بازی آغازین نیم فصل دوم بوده است؛ این بازیکن مقابل سایپا موفق شد با گرفتن پنالتی از شکست سپاهان جلوگیری کند و در دیدار برابر پدیده نیز یکی از درخشان ترین بازی های خود را انجام داد.


مهرداد محمدی اگرچه خودش گلی به پدیده نزد، اما نیمی از گل‌های سپاهان در این مسابقه روی ارسال‌های خوب او به ثمر رسید. گل نخست بازی روی سانتر او حاصل شد. در صحنه گل دوم سپاهان هم او توپ را به زیبایی برای مهدی رحیمی فرستاد تا این مدافع جوان هم مهدی شریفی را در موقعیت گلزنی قرار دهد.


جالب آنکه درخشش مهرداد در حضور برادرش، میلاد اتفاق افتاد. این سومین مرتبه در فصل جاری به حساب می‌آمد که مدافع تیم ملی برای تماشای دیدارهای قُل سپاهانی‌اش در لیگ برتر خود را به ورزشگاه رسانده بود.


بازیکن تیم احمد گروژنی که از تعطیلات لیگ روسیه برای بودن در کنار برادرش استفاده می‌کند و هفته پیش بازی سپاهان و سایپا را در ورزشگاه شهید دستگردی تهران از نزدیک به نظاره نشست، این هفته هم برای تماشای دیدار با پدیده به ورزشگاه نقش‌جهان آمد. این دومین حضور میلاد محمدی در اصفهان به حساب می‌آمد. او پیش‌تر بازی با سیاه‌جامگان از هفته نهم لیگ برتر را هم در ورزشگاه نقش‌جهان دیده بود، هرچند که در آن مسابقه مهرداد اصلاً فرصت بازی پیدا نکرد.


گفتنی است از زمانی که کرانچار سیستم خود را تغییر داده و از سه مدافع به علاوه دو وینگر در چپ و راست استفاده می کند، مهرداد محمدی به عنوان گوش چپ هم در دفاع و هم در حمله شرکت می کند و تاثیرگذار نشان داده است.

 

1273417

 

1273418

دیدگاه‌ها