کد خبر : 1494893 | 12 دی 1396 ساعت 10:50 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازمانده‌های 2006 شاگرد کریمی و افاضلی

حسین کعبی و محمد نصرتی، بازمانده های جام جهانی 2006 مربی جدیدی را در تیمشان می بینند.

بازمانده‌های 2006 شاگرد کریمی و افاضلی

به گزارش "ورزش سه"، نصرتی و کعبی جزو معدود بازیکنان بازمانده از جام جهانی 2006 هستند که در سطح اول فوتبال ایران بازی می کنند و حالا یکی شاگرد همبازی خود و دیگری شاگرد دستیار برانکو در آن مسابقات شده است.

 

کعبی که فصل پیش با سپیدرود موفق به صعود از لیگ آزادگان شد، در لیگ هفدهم یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم بوده است. او نیم فصل اول را بدترین دوران عمر فوتبالی اش دانسته و حالا امیدوار است زیر نظر مربی جدید یعنی علی کریمی، به روزهای خوش گذشته برسد. کریمی و کعبی در مسابقات مختلف از جمله جام جهانی 2006 همبازی بودند؛ اما جادوگر 4 سال است از فوتبال خداحافظی کرده ولی کعبی همچنان قصد بازی در زمین را دارد.

 

محمد نصرتی، مدافع وسط و کناری سابق تیم ملی نیز جزو بازیکنان مسن و البته با سابقه فوتبال کشورمان است. او گل صعود ایران به جام جهانی آلمان را زد و در لیگ هفتم هم با پرسپولیس به قهرمانی در لیگ رسید. حالا او هومن افاضلی، دستیار برانکو در تیم ملی را سرمربی خود می بیند و بدون شک به اخلاق و نوع مربیگری او آشنا است.

 

البته آندرانیک تیموریان، دیگر بازیکن بازمانده از 2006 نیز در گسترش فولاد، فوتبال خود را ادامه می دهد؛ اما دیگر ستاره ها، اکثرا به جرگه مربیان پیوسته اند.

دیدگاه‌ها