کد خبر : 1495169 | 13 دی 1396 ساعت 15:14 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهیم نشان دهیم که از پنج روز قبل بهتر شده‌ایم

افاضلی: دوست دارم برانکو را سورپرایز کنم

دیدار پرسپولیس با نفت تهران را می‌توان دیدار غنی و فقیر دانست. یکی در صدر جدول جولان می‌دهد و دیگری هر روز دستخوش تغییرات و دست و پا زدن برای بقا در لیگ است.

افاضلی: دوست دارم برانکو را سورپرایز کنم

به گزارش "ورزش سه"، اما این دیدار یک جذابیت خاصی دارد و آن هم تقابل برانکو با افاضلی است. هومن افاضلی که سال‌ها به عنوان مغز متفکر برانکو از او یاد می‌شد، حالا باید مقابل استادش قرار بگیرد. به‌جرات می‌توان گفت هیچ کس به اندازه افاضلی تفکر و ایده‌های برانکو را نمی‌داند و شاید به همین خاطر است که برانکو در مصاحبه دیروزش گفته بود که از نفت و افاضلی می‌ترسد.

 

سرمربی نفت تهران در گفت‌وگو با روزنامه «گل» درباره این مسایل صحبت کرد.

 

از اینکه به سرنوشت کریمی و درخشان مبتلا شوید، نمی‌ترسید؟

 

به‌هر حال مربیان ساکشان همیشه دست‌شان است. مجموعه‌ای که من در آن قبول مسوولیت کردم، با مدیریت قبلی متفاوت است. آدم‌های تحصیلکرده‌ای هستند که براساس منطق و اصول کار می‌کنند. مدیرعامل ما هم یک مهندس تحصیلکرده است. بنابراین از این حیث نسبت به بقیه مربیان قبلی که در این باشگاه کار کرده‌اند متفاوت است.

 

فکر می‌کنید بتوانید در نفت تحول ایجاد کنید؟

 

نیاز به زمان بیشتری است تا تفکراتم در نفت پیاده شود. این تیم مشکلات بسیار زیادی دارد. بچه‌ها آزرده‌خاطر هستند و باید شرایط ذهنی‌شان را آماده و بعد کار فنی را آغاز کنیم. مدیران بالاسری من بر مسایل آگاه هستند.

 

دیدار با پرسپولیس تقابل شما با برانکو است آن را چطور می‌بینید؟

 

من توقع دارم که بچه‌ها مردانه بازی کنند و همین چند کاری که در این مدت کوتاه انجام دادیم را در زمین اجرا کنند. فوتبال بازی آسانی است و من هم از بازیکنانم انتظار معجزه ندارم. ما با پرسپولیسی‌ بازی می‌کنیم که بهترین تیم 10 سال اخیر ایران است. پرسپولیس مربی بزرگی دارد که سال‌ها با او کار کردم و کیفیت کار او را می‌شناسم.

 

خیلی‌ها معتقدند برانکو با مغز متفکرش در سال‌های اخیر روبه‌رو می‌شود.

 

برانکو، مغز متفکر نیاز ندارد چون خودش مغز متفکر فوتبال است. پروژه برانکو در پرسپولیس سه ساله بوده و این تیم را پله پله بالا آورده و شرایطش با ما متفاوت است. ساختار مدیریتی، امکانات و کیفیت بازی پرسپولیس با ما تفاوت زیادی دارد. اما در فوتبال همه‌چیز امکان دارد. ما هم مقابل آنها دست‌بسته نیستیم. فکر کنم بتوانیم یک سورپرایز کوچک مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

 

یعنی در بازی با پرسپولیس تاثیر حضور شما را خواهیم دید؟

 

امیدوارم این‌گونه باشد و شاگردانم نشان دهند که این تیم نسبت به پنج روز قبل بهتر شده است. این را هم بگویم در این دیدار فشار روی ما زیاد نیست اما امیدوارم نشان دهیم که از قبل بهتر شده‌ایم.

دیدگاه‌ها