کد خبر : 1495665 | 16 دی 1396 ساعت 00:15 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف اینتر در خانه فیورنتینا در دقیقه 90+1

اینتر در ادامه نتایج ضعیفش در هفته های اخیر، در خانه فیورنتینا در آخرین ثانیه ها پیروزی را با تساوی 1-1 عوض کرد.

توقف اینتر در خانه فیورنتینا در دقیقه 90+1

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که در 4 دیدار قبلی، دو تساوی و دو شکست داشتند، در دیدار امشب فاصله زیادی با پیروزی نداشتند؛ اما فیورنتینا در آخرین ثانیه ها به گل رسید و دو امتیاز حساس از دست نرآتزوری خارج شد.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی دو موقعیت خوب روی دروازه اینتر ایجاد کرد؛ اما ضربات سیمئونه و کیه زا، راهی به چهارچوب دروازه نرآتزوری پیدا نکرد.

 

برتری میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 14، این تیم صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد؛ اما سیریل تیریو نتوانست از این فرصت استفاده کند.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در نهایت موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو موقعیت خوب در همان دقایق ابتدایی، سرانجام در دقیقه 55 به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که ابتدا دروازه‌بان فیورنتینا ضربه سر ایکاردی را برگشت داد؛ اما خود این مهاجم آرژانتینی توانست توپ برگشتی را تبدیل به گل کند.

 

بازیکنان میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 65 به گل تساوی برسند؛ اما ضربه نه چندان خوب اشکرینار روی ارسال کیه زا که نزدیک بود تبدیل به گل به خودی شود را هاندانوویچ مهار کرد.

 

حملات فیورنتینا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 77، میلاد بادلی صاحب یک موقعیت خوب شد؛ اما او نیز نتوانست قفل دروازه اینتر را باز کند. فشار حملات میزبان ادامه داشت تا اینکه سرانجام در اولین دقیقه از وقت های اضافه، جیووانی سیمئونه دروازه اینتر را باز کرد. روی یک ضربه آزاد بود که توپ در مقابل دروازه به سیمئونه رسید و او هم با یک ضربه مطمئن، هاندانوویچ را مغلوب کرد.

در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها