کد خبر : 1495761 | 16 دی 1396 ساعت 11:48 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

پورقاز: مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود

سپاهان در هفته هجدهم و در بازی خارج از خانه برابر پارس جنوبی به مساوی رسید تا کماکان در میانه های پایینی جدول حضور داشته باشد.

پورقاز: مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود

به گزارش " ورزش سه" سپاهان با هدف تغییر جایگاه و جبران نتایج ضعیف نیم فصل اول، دور برگشت مسابقات را آغاز کرد؛ اما این تیم در هفته هجدهم نتوانست در جم از پس پارس جنوبی بربیاید و در نهایت با یک امتیاز به اصفهان بازگشت. عزت الله پورقاز مدافع ملی پوش سپاهان که مدت ها به دلیل مصدومیت از میادین دور بود در این بازی در ترکیب سپاهان قرار گرفت و یکی از موانع اصلی در مقابل مهاجمان پارس بود. پورقاز در رابطه با این بازی به رادیو بوشهر گفت:« بازی خوبی بود، اما روند بازی به گونه ای پیش رفت که دو تیم به بازی مستقیم رو آوردند. در کل بازی درگیرانه ای بود و دوتیم منتظر این بودند تا از اشتباهات همدیگر استفاده کنند.»


او افزود: « به نظرم مساوی نتیجه عادلانه ای بود. نیمه اول ما کمی بهتر بودیم و نیمه دوم هم پارس مقداری بهتر عمل کرد؛ اما در مجموع بازی متعادل و برابری بود.»


مدافع تیم سپاهان درباره باز نشدن دروازه این تیم در این بازی گفت:« ما به خوبی تیم پارس را آنالیز کرده بودیم و مهاجمان این تیم را می شناختیم. پارس جنوبی امسال خیلی خوب کار کرده و بازیکنان خوبی دارد. من با بعضی از این بازیکنان در ایران جوان بوشهر همبازی بودم و شناخت خوبی نسبت به آن ها داشتم.»


پورقاز همچنین درباه مصدومیتش گفت:« خداراشکر مصدومیتم کامل خوب شده و می توانم در ماه های منتهی به جام جهانی برای سپاهان بازی کنم.»


او که سابقه بازی در بوشهر را دارد درباره جو ورزشگاه جم و اینکه در ابتدای بازی از سوی هواداران بوشهری مورد تشویق قرار گرفت اضافه کرد:« از هواداران تیم پارس جنوبی واقعا تشکر می کنم. جو ورزشگاه بسیار خوب بود و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. بازهم جا دارد از هوادارانی که در ورزشگاه بودند تشکر کنم.»

دیدگاه‌ها