کد خبر : 1495779 | 16 دی 1396 ساعت 12:59 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود لیگ برتری می‌ماند

غلامی: همه جوره مدیون علی کریمی هستم

مهاجم مورد اعتماد کریمی در اولین دیدار خود با پیراهن سپیدرود به میدان رفت و اتفاقا توانست تنها گل این تیم را نیز به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد غلامی که پیش از این برای تیم گل گهر سیرجان به میدان می رفت پس از حضور علی کریمی روی نیمکت سپیدرودی ها به عضویت این تیم درآمد و در اولین دیداری که برای سرخ پوشان به میدان رفت توانست برای تیمش گلزنی کند. او در رابطه با حضور خود در اولین دیدار گفت: از اینکه توانستم پاسخ اعتماد علی کریمی را در این بازی بدهم خوشحالم ضمن آنکه از ایشان بابت لطفی که به بنده داشتند و من را به شهرم و لیگ‌برتر آوردند سپاسگزارم. خیلی خوشحالم که پس از دو سال دوری از لیگ‌برتر و در اولین بازگشتم گلزنی کردم ولی ای کاش این گلزنی با پیروزی سپیدرود همراه می‌شد.


وی افزود: یک تشکر ویژه بابت همکاری همه جانبه باشگاه سیرجان، آقای وینکو بگوویچ و آقای جواهری مدیریت این باشگاه دارم که پس از درخواست علی آقا رضایتم را بدون هیچ مشکلی صادر کردند. البته نه باشگاه سیرجان که همه ایران برای علی کریمی احترام خاصی قائل هستند. کریمی وقتی از من خواست به سپیدرود بیایم به او نه نگفتم چون دوران خوب فوتبالی‌ام را با ایشان سپری کرده بودم و من همه جوره خود را مدیون علی کریمی می‌دانستم. البته همانطور که گفتم نه فقط من که کل فوتبال ایران نگاه خاصی به این اسطوره فوتبال دارند.

 

1274317


او درباره بازی با گسترش فولاد گفت: ما در نیمه اول کمی گنگ بودیم و فضای فوتبالی برایمان ناآشنا بود ولی دقایقی از بازی که گذشت خوب شدیم. به نظرم گسترش موقعیت آنچنانی نداشت و روی شانس گلزنی کرد. در نیمه دوم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و بارها می توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. بدون شک ما حداقل می‌توانستیم 3 یا 4 گل به آنها بزنیم که با بدشانسی این اتفاق نیفتاد.


غلامی درباره آینده سپیدرود در لیگ برتر گفت: بیشتر بازی‌های سپیدرود را دنبال می‌کردم و شاید آن موقع نمی‌توان گفت سپیدرود در لیگ‌برتر ماندنی خواهد بود یا نه اما اکنون با حضور علی آقا تغییر در این تیم احساس می‌شود و این تیم بی‌شک در لیگ‌برتر با رتبه‌ای خوب خواهد ماند. سپیدرود با آمدن کریمی متحول شده و مطمئنا یکی از مدعیان سرسخت برای سایر حریفان لیگ‌برتری خواهد بود و دیگر هیچ کس به سپیدرود به چشم یک تیم ضعیف نگاه نخواهد کرد.


او ادامه داد: درست است که در رویارویی با گسترش شکست خوردیم اما این تازه اول راه است و مطمئنا برای بازی با پیکان به مانند این بازی هرچه در توان داریم خواهیم گذاشت و اجازه نفوذ به حریفان را نخواهیم داد. اگرچه پیکان یک تیم درست و سازماندهی شده است اما ما اجازه نمی‌دهیم آنها روز آسانی را مقابل ما تجربه کنند.

دیدگاه‌ها