کد خبر : 1496310 | 18 دی 1396 ساعت 18:02 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: این هفته با گروکشی بازی کردیم

سرمربی ملوان با انتقاد از شرایط مالی تیمش، با وجود توقعات زیاد هواداران کار در انزلی را بسیار دشوار دانست.

دست‌نشان: این هفته با گروکشی بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان سرمربی ملوان بندرانزلی در خصوص تساوی بدون گل این هفته تیمش مقابل برق جدید شیراز به خبرنگار ما گفت: ما در شرایط سختی پا به این مسابقه گذاشتیم و واقعا یک امتیاز ارزشمند کسب کردیم. برای اولین بازی خودمان در دور برگشت 4 بازیکن جدا شده داشتیم و چند بازیکن را هم به دلیل مصدومیت از دست دادیم. در مورد پژمان نوری هم که دوره نقاهتش را به تازگی پشت سر گذاشته ریسک نکردیم تا در چمن مصنوعی شیراز دوباره مصدوم نشود.


وی ادامه داد: اکثر بازیکنان به دلیل مسائل مالی از جمع ما جدا شدند و علی فاطمی و مهدی رستمی هم به دلیل پارگی رباط صلیبی و مینیسک نتوانستند ما را همراهی کنند. برای همین ساختار اصلی تیم مان را از دست داده بودیم. اما کسب این نتیجه و یک امتیاز در خانه حریف برای مان ارزشمند بود. هرچند ما بازی رفت را یک بر صفر برده بودیم و برتری روانی نسبت به حریف داشتیم.


از طرفی ما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام به جذب عظیم کوک، میلاد احمدی، حافظ یعقوبی و شهاب زندی کردیم اما در ثانیه های آخر برای بازی کردن آنها مردد بودیم. چون سازمان لیگ به دلیل بدهی باشگاه کارت بازی این 4 بازیکن را صادر نمی کرد که با چک هایی که مسئولان باشگاه در اختیار مسئولان برگزاری مسابقات گذاشتند، در نهایت کارت بازی 2 نفر صادر شد. در واقع این بازی را با گروکشی برگزار کردیم.


سرمربی ملوان در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: متاسفانه با رفتن آقای دنیامالی شرایط خیلی سخت شده و در تامین منابع مالی با مشکلات زیادی مواجه هستیم. به دلیل همین مشکلات مالی چند بازیکن هم قصد جدایی داشتند که با صحبت هایی داشتیم فعلا آنها را منصرف کرده ایم.


وی ادامه داد: سقف قرارداد در تیم 150 میلیون تومان است آن هم برای 2 نفر و الباقی بچه های ما سرباز هستند و با حداقل ها برای تیم بازی می کنند و با این شرایط نباید توقع صعود به لیگ برتر را داشت.


دست نشان با اشاره به شرایط سخت کار در انزلی گفت: مردم انزلی علی رغم اشراف به مشکلات موجود عدم صعود به لیگ برتر را نمی پذیرند و همین باعث شده همواره حواشی زیادی برای تیم ایجاد شود. ما تلاش خود را می کنیم اما با وجود مشکلات زیاد باید از ملوان توقع منطقی داشت.

دیدگاه‌ها