کد خبر : 1496606 | 20 دی 1396 ساعت 11:13 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

مقایسه ترکیب سرخپوشان در نیم فصل اول و دوم

جوان‌های تراکتور به نیمکت دوخته شدند!

در نیم فصل دوم با اضافه شدن نفرات جدید به تراکتورسازی اکثر بازیکنان جوان این تیم شانسی برای بازی کردن پیدا نمی کنند.

جوان‌های تراکتور به نیمکت دوخته شدند!

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی نیم فصل اول لیگ برتر را در حالی شروع کرد که از جذب بازیکن جدید محروم بود و به همین خاطر مجبور شد تعداد زیادی از بازیکنان جوان و اکثرا بومی را به تیم بزرگسالان اضافه کند. مصدومیت چند بازیکن کلیدی تراکتور نیز در طول نیم فصل اول مزید بر علت شد تا بازیکنان جوان فرصت زیادی برای به میدان رفتن پیدا کنند.


نفراتی مانند محمد مسلمی پور، فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، فاخر تهامی، علی طاهران، عارف آغاسی، حامد حسینعلی زاده، امیر نصرآزادانی، محمدرضا آزادی و ... که در نیم فصل اول به واسطه کمبود بازیکن معمولا به عنوان یار ثابت به میدان می رفتند حالا اکثر آنها روی نیمکت ذخیره ها می نشینند.


امروز در تراکتورسازی به غیر از محمد نادری و محمدرضا آزادی تقریبا دیگر هیچ کدام از جوان های تیم جایگاه ثابتی در ترکیب ندارند و اکثر این بازیکنان حتی به عنوان یار تعویضی نیز به زمین نمی روند. در این بین فرزین گروسیان نیز نسبت به نیم فصل اول درون دروازه تراکتورسازی مانده و به واسطه صادر نشدن آی تی سی دروازه بان برزیلی فعلا شماره یک را برتن می کند و به میدان می رود.


البته یکی از دلایلی که باعث شد یحیی گل محمدی بیش از حد به جوان ها میدان بدهد، مصدومیت های متوالی چند بازیکن مطرح مثل ابراهیمی، نوری، عشوری، محمدی و ... و محرومیت طولانی مدت مهدی کیانی بود.


حالا اما در ترکیب تراکتورسازی با اضافه شدن بازیکنان جدید، بازیکنان جوان جایی برای ثابت بازی کردن پیدا نمی کنند. یحیی گل‌محمدی این روزها در ترکیب تراکتورسازی تغییرات گسترده ای ایجاد کرده؛ در خط دفاع دیگر خبری از بازی کردن مسلمی پور جوان در سمت چپ نیست و رضا شربتی تازه وارد به زمین می رود. تغییرات گل محمدی در خط هافبک بیشتر به چشم می آید. جایی که دیگر هیچ کدام از بازیکنان جوان فیکس نمی شوند و با اضافه شدن پهلوان، مهدی پور، عالیشاه و دانیال اسماعیلی حتی محمد ابراهیمی نیز نیمکت نشین شده است.


در این شرایط به نظر می رسد گل محمدی بیشتر علاقه مند است به بازیکنان جدید تیمش میدان بدهد و به همین خاطر جوان های تراکتورسازی دیگر شانس زیادی برای بازی کردن پیدا نمی کنند.

دیدگاه‌ها