کد خبر : 1496639 | 20 دی 1396 ساعت 11:54 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

مرد سال آسیا در آستانه جدایی از الهلال

عمرالخریبین در رادار باشگاه‌های چینی

ستاره سوری قهرمان عربستان بعد از کسب عنوان مرد سال آسیا با اتفاقات غیرقابل پیش بینی مواجه شد و حالا در مسیر جدایی از الهلال قرار گرفته است.

عمرالخریبین در رادار باشگاه‌های چینی

به گزارش "ورزش سه"، عمرالخریبین مرد سال آسیا و آقای گل لیگ قهرمانان در فصل گذشته در یک قدمی جدایی از الهلال قرار گرفته تا شوک بزرگی به طرفداران این باشگاه سعودی وارد شود.


مهاجم ملی پوش سوری که نقش غیرقابل انکاری در صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرد و پیرو همین درخشش توانست عنوان مرد سال آسیا را به خود اختصاص دهد بعد از این که شایعات زیادی پیرامون انتقالش به باشگاه های اروپایی شنیده شد در الهلال ماند اما گویا سرنوشت او در قهرمان عربستان به شکل دیگری خواهد بود.


بنا بر اعلام رسانه های سعودی عمرالخریبین با وجود این که در هفته های گذشته با به ثمررساندن چند گل همچنان مهاجمی زهردار نشان داده اما انتقادات از او توسط طرفداران الهلال به اوج خود رسید تا جایی که بسیاری با انتشار پست هایی انتقادات تندی مطرح کرده و مدعی شدند الخریبین دیگر انگیزه ای برای درخشش در پیکان خط حمله الهلال ندارد.

 

1256704


در این بین امروز برخی محافل خبری از دریافت پیشنهاد اغواکننده از باشگاه های چینی برای خرید این بازیکن خبر داده و مدعی شدند الهلال هم چندان بی تمایل نیست تا این فروش صورت بپذیرد تا هم سود هنگفتی به جیب بزند هم این که زمینه ورود مهاجمی باانگیزه تر به ترکیب تیمش فراهم شود.


مسلما جدایی عمرالخریبین از الهلال برای استقلال رقیب این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا می تواند اتفاق جالب توجهی باشد چون نیمی از قدرت تهاجمی آبی های شهر ریاض کاسته می شود.

دیدگاه‌ها