کد خبر : 1496945 | 21 دی 1396 ساعت 18:59 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

آقاخان: چند پیشنهاد داشتم اما در پیکان ماندم

مهاجم تیم پیکان پس از تساوی این تیم مقابل سپیدرود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آقاخان: چند پیشنهاد داشتم اما در پیکان ماندم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی آقاخان، پس از تساوی خانگی تیمش مقابل سپیدرود اظهار داشت: بازی را همه دیدند. فکر می کنم کلا دو، سه بار سپیدرودی ها به زمین ما رسیدند. ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و امتیازی که باید را نتوانستیم به دست آوریم. امیدوارم این بدشانسی ما تمام شود و مطمئنا باید بیشتر کار کنیم تا شانس های بیشتری به دست آوریم.

 

آقاخان درباره بازگشت به میادین پس از غیبت طولانی مدت گفت: بعد از 2 ماه و با فیزیوتراپی هایی که انجام دادم به بازی ها برگشتم. هنوز از آمادگی قبل برخوردار نیستم و سعی میکنم در زمان کمی شرایط قبل را دوباره به دست آورم. سعی من بر این است که با تمام وجود کار کنم و بتوانم دستورات کادر فنی را انجام دهم و با موقعیت سازی یا گلزنی به تیمم کمک کنم.

 

مهاجم تیم پیکان در خصوص پیشنهادهایی که پس از پایان نیم فصل اول دریافت کرده خاطرنشان کرد: من در نیم فصل اول هفت، هشت بازی کردم و خوشبختانه آمارم خیلی خوب بود اما متاسفانه با بدشانسی مصدوم شدم و نتوانستم روند خوبم را ادامه دهم. پیشنهادهایی از برخی تیم ها داشتم که به باشگاه و کادر فنی واگذار کرده ام چون شرایط تیم و آمادگی خودم طوری بود که ترجیح دادم برای پیکان که خانه خودم است تلاش کنم. من باید دینم را ادا کنم و این دوری از میادین را برای این تیم جبران کنم.

 

مهرداد شاملو

دیدگاه‌ها