کد خبر : 1497146 | 22 دی 1396 ساعت 17:34 | 84.9K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی: در خانه انواع و اقسام ناسزاها را به ما گفتند

دیگر با پرسپولیس و استقلال در مشهد بازی نمی کنیم

مالک سیاه جامگان نسبت به حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه ثامن اعتراض دارد و می گوید در صورتی که لیگ برتری بمانیم فصل آینده برابر سرخابی ها در مشهد به میدان نمی رویم.

دیگر با پرسپولیس و استقلال در مشهد بازی نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: قسمت جایگاه تماشاگران ما را به پرسپولیسی‌ها دادند. ما تصمیم گرفتیم اگر سال بعد در لیگ برتر حضور داشتیم بازی با استقلال و پرسپولیس را در خارج از مشهد انجام دهیم.


وی درباره حواشی ایجاد شده روی سکوها و درگیری دو نفر از مربیان مشکی‌پوشان با هواداران گفت: عده ای آنجا حضور داشتند و انواع و اقسام فحاشی‌ها را به ما، مربیان و بازیکنان انجام دادند، 1200 نفر در جایگاه بودند که همه پرسپولیسی بودند، ما قبول داریم پرسپولیس پرطرفدار است؛ اما ما هم میزبان هستیم؛ اما آیا جرات داریم فقط 10 درصد به این تیم ظرفیت سکوها را بدهیم؟ آیا کسی به حرف ما گوش می‌دهد؟ ما تماشاگر نداریم و فقط می‌خواهیم در ورزشگاه خالی بازی کنیم.


عباسی درباره بازی و داوری هم اظهار داشت: داوری که خوب بود و مشکلی نداشت.


مالک سیاه جامگان در پایان گفت: بازی خوبی هم انجام دادیم؛ اما پرسپولیس که خودش یک تیم ملی است به صورت شانسی در دقیقه 90 به ما گل زد.

 

دیدگاه‌ها