کد خبر : 1497259 | 23 دی 1396 ساعت 08:55 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

رضا عنایتی، تنها در خانه (عکس)

رضا عنایتی چهره ویژه ی دیدار مشکی پوشان و پرسپولیس در مشهد بود.

به گزارش "ورزش سه" ، آقای گل تاریخ لیگ برتر و سرمربی فعلی مشکی پوشان، در نبرد تیم های صدر و قعر جدول رده بندی، سوژه اصلی رسانه ها وحتی کادر فنی حریف بود.


عنایتی که تا همین چند ماه پیش و فصل گذشته لیگ برتر، با وجود عبور از چهل سالگی همچنان در زمین های فوتبال به عنوان بازیکن شناخته می شد، در برابر پرسپولیس، سرمربی تیم شهرش بود.


او پیش از آغاز بازی با برانکو که زمانی در تیم ملی شاگردش به شمار می آمد، افشین پیروانی و کریم باقری که همبازیان سال های دورش در تیم ملی محسوب می شدند و سید جلال حسینی که به عنوان مدافع و یارگیر تا همین اواخر همواره درون زمین از رقبای او به حساب می آمد خوش و بش بسیار گرمی داشت.


همگی این ها نشان از سابقه بالای این سرمربی جوان در فوتبال باشگاهی کشور دارد که به نظر می رسید در دیدار مقابل پرسپولیس به کمکش هم بیاید. البته عنایتی پس از اتمام بازی به شدت از حضور پرشمار طرفداران پرسپولیس در ورزشگاه ثامن دلخور بود. او معتقد بود اگر بازی مقابل شاگردان برانکو در آزادی برگزار می شد، سرخ های پایتخت این تعداد هوادار را در حمایت از خود نمی دیدند. گلایه ای که با وجود جو پرسپولیسی ورزشگاه ثامن مشهد، کاملاً برحق به نظر می رسید.


سرمربی مشکی پوشان که اولین شکستش را در نیم فصل دوم متحمل می شد نسبت به در اختیار قرار دادن سکوهای پشت نیمکت تیمش به تماشاگران حریف هم به شدت معترض بود. اتفاقی که موجب درگیری دستیارش، سیاوش اکبرپور که بازی را از جایگاه ویژه تماشا می کرد هم شد.


عنایتی که برخلاف سرمربی میهمان به ندرت از طرف تماشاچیان حاضر در ثامن مورد تشویق قرار گرفت همچنین معتقد بود جو ورزشگاه به خصوص در دقایق پایانی فشار مضاعفی را روی تیمش ایجاد کرده بود. چیزی که در نهایت به گلزنی علیپور و شکست مشکی پوشان انجامید تا در پایان دیدار و با تحمل یک شکست خانگی، این سرمربی مشهدی بیش از پیش در خانه احساس تنهایی کند!


عکس ها : احمد هادی

 

1275639

 

1275638

دیدگاه‌ها