کد خبر : 1497836 | 25 دی 1396 ساعت 15:11 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

زمین خوب باشد فراتر از تصور بازی می کنیم

اسدی: داورها لطفا با ما مهربان باشید

رضا اسدی هافبک دفاعی سایپا می‌گوید از اینکه فردوسی‌پور بجای نام او اسم دانشگر را آورده ناراحت نیست.

اسدی: داورها لطفا با ما مهربان باشید

هافبک گلزن تیم سایپا در مورد بازی مقابل استقلال به "ورزش سه" می‌گوید: بازی با استقلال خیلی خیلی خوب بود و فکر می‌کنم گل‌هایی که باید در این بازی می‌زدیم را فقط نزدیم و تنها معضل و مشکلمان در این بازی گل نشدن موقعیت‌هایمان بود.


او در ادامه صحبت هم‌تیمی‌ها که معتقد بودند استقلال را باید شکست می‌دادند را تکرار می‌کند و می‌گوید: این چیزی بود که همه آن را دیدند و نیاز به گفتن دوباره‌اش نیست، واقعا ما در این بازی حقمان پیروزی بود. سایپا در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کرد و برای تغییر نتیجه هر چه در توان داشت گذاشت و جنگید تا اینکه لطف خدا شامل حال من شد و توانستم در این بازی گلزنی کنم.


اسدی در مورد آنکه اگر در این بازی پیروز می‌شدند می‌توانستند بالاتر از ذوب‌آهن و استقلال قرار گیرند هم می‌گوید: شاید اگر می‌بردیم بالاتر از استقلال و ذوب‌آهن قرار می‌گرفتیم اما به نظرم هنوز فرصت هست و دیر نشده و جای امیدواری برای افزایش رتبه‌مان وجود دارد. مطمئنا ما با انگیزه مضاعف‌تری مقابل دیگر حریفان به میدان خواهیم رفت و خودمان را بالاتر از جایگاهی که قرار داریم خواهیم کشاند.


وی بازی با تراکتور را باتوجه به شرایط این تیم سخت می‌داند و می‌گوید: بازی با تراکتور یک دیدار سخت و طاقت‌فرساست اگرچه آنها در شرایطی مناسب به سر نمی‌برند اما این تیم بازیکنان بزرگ بسیاری دارد و تیمشان را هم در نیم فصل دوم خوب بسته‌اند و تیم کاملی ساخته‌اند. آنها فقط به یک هماهنگی نسبی نیاز دارند که آن هم با تمرین کردن به دست خواهند آورد. به نظرم تیم خوبی در لیگ خواهند شد و ما بازی سختی مقابل قرمزهای تبریزی داریم.


هافبک سایپا در مورد اوضاع مالی تیمش هم تصریح کرد: اوضاع مالی به طور کامل بهبود پیدا نکرده و بخشی از مبالغ قراردادهایمان را داده‌‌اند و تا بخواهند به تعهداتشان عمل کنند زمان می‌برد.


وی درباره نبود امکاناتی چون زمین مناسب هم گفت: ما شرایط زمین تمرینی‌‌ و مسابقات‌مان مناسب نیست و اگر زمین خوب باشد همانطور که در بازی مقابل استقلال شاهد بودید ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم چون سیستم بازی ما بازی روی زمین است و کمتر توپ‌های هوایی ارسال می‌شود. اگر زمین خوب باشد مطمئنا بهتر از آنچه دیگران تصور می‌کنند بازی خواهیم کرد.


او در پاسخ به سوالی که حالا پس از دریافتی مالی‌شان اوضاع تیم بهبود یافته می‌گوید: ما اگر می‌خواستیم به این فکر کنیم که ابتدا باید آنها وعده‌هایشان را عملی کنند و سپس ما برای تیم انرژی بگذاریم خب نمی‌شد. ما جوان‌های خوبی در تیم داریم و سرمربی بادانشی بالای سرمان حضور دارد و مطمئنا با همدلی و انگیزه‌ای که در تیم ما به وجود آمده می‌توانیم موفق‌تر از قبل باشیم و اینطور مسائل موجب نمی‌شود تا توقف کنیم. ما همه یک هدف را دنبال می‌کنیم و به زودی به آنچه که روز اول عهد بستیم نزدیک خواهیم شد.


وی افزود: ما اول فصل خیلی خوب نتیجه گرفتیم و بعد از موفقیت در 5 هفته ابتدایی همه می‌گفتند سایپا تیم را برای قهرمانی بسته و می‌خواهد سهمیه آسیایی کسب کند که همین حاشیه‌ها تیم ما را دچار مشکل کرد و تمرکز بچه‌ها را به هم ریخت. سایپا همانطور که گفتم تیم جوان و خوبی دارد و اگر بدشانسی‌ها دست از سر ما بردارد و داوری‌ها با ما مهربان‌تر باشد شرایطمان خیلی بهتر می‌شود و به نتیجه‌ای که می‌خواهیم دست پیدا خواهیم کرد.


اسدی درباره اعلام گلزنی دانشگر و اشتباهی که فردوسی‌پور در گزارشش داشت خاطرنشان کرد: وقتی من گل زدم عادل فردوسی‌پور به جای اسم من اسم محمد دانشگر را به زبان آورد و من از این بابت به هیچ وجه ناراحت نشدم. فرقی نمی‌کند چه کسی گل می‌زند چون زمانی گلزنی مهم می‌شود که تیم موفق باشد اگرچه گلزنی در چنین بازی لذتبخش است اما همین که سایپا توانست یک امتیاز خوب از این بازی کسب کند کافی است. به نظرم نتیجه را تیم می‌برد نه فرد  و موفقیت تیم هم موفقیت بازیکن است.

دیدگاه‌ها