کد خبر : 1497845 | 25 دی 1396 ساعت 16:27 | 347.4K بازدید | 0 دیدگاه

حادثه برای کامیابی‌نیا

انتقال هافبک ملی‌پوش پرسپولیس به بیمارستان

کمال کامیابی نیا در اتفاقی عجیب و بعد از تمرین پرسپولیس دچار حادثه در استخر شد که با مصدومیتش همراه شد.

انتقال هافبک ملی‌پوش پرسپولیس به بیمارستان

به گزارش "ورزش سه"، هافبک‌دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس که به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم برابر گسترش فولاد نیست در پایان تمرین امروز با حضور در استخر با حادثه عجیبی مواجه شد که منجر به روانه شدنش به بیمارستان شد. کمال کامیابی‌نیا که پیش از این با آسیب دیدگی کتف مواجه بود و مورد عمل جراحی قرار گرفت با حضور در استخر و برهم خوردن تعادلش بار دیگر دچار آسیب از ناحیه کتف شد و راهی بیمارستان شده است.


 پزشک پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزش سه با تایید این موضوع اعلام کرد هنوز اطلاعی از وضعیت این بازیکن در دست نیست و بعد از بررسی لازم در خصوص شرایط او اطلاع خواهند داد.


هافبک پرسپولیس که طی هفته‌های اخیر به فرم ایده آل بدنی و فنی دست یافته بود و در اردوی ریکاوری تیم ملی نیز در دو مقطع قبلی دعوت شده بود، امروز نیز در شرایطی در تمرین حاضر شد که به دلیل دریافت کارت مقابل سیاه جامگان با محرومیت مواجه شده و قادر به همراهی این تیم در جدال برابر گسترش فولاد تبریز نیست.


با این حال کامیابی نیا با روحیه بالایی که حاصل از اعتماد مجدد کارلوس کی‌روش به اوست حضوری فعال در تمرین امروز داشت. هافبک سرخپوشان که امیدوار است در فاصله کوتاه باقیمانده به اعلام لیست تیم ملی در مسیر روسیه بتواند در رقابت با علی کریمی، سعید عزت اللهی، اکبر ایمانی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی و... شانس خود را حفظ کند.


کامیابی نیا همانطور که عکس‌های منتشر شده از تمرین امروز قابل مشاهده است با انگیزه بالا و روحیه مناسب آیتم‌ها را پشت سر می‌گذاشت، در نهایت در حالی که بازیکنان دیگر در پایان تمرین راهی منازل خود شده بودند برای حضور در استخر و پایان دادن به ریکاوری خود راهی استخر مجموعه شد.


اوج بدشانسی اما برای کامیابی نیا در استخر رقم خورد و این بازیکن در اثر برهم خوردن تعادلش دچار آسیب دیدگی شدیدی شد که با کمک کادر استخر راهی بیمارستان آتیه شد. با تماس همراهان این بازیکنان کادرپزشکی پرسپولیس راهی بیمارستان شدند تا شرایط این بازیکن را زیر نظر بگیرند.


با گذشت 3 ساعت از اتفاق رخ داده اکنون میثم علیپور به عنوان عضو کادرپزشکی و فیزیوتراپ سرخپوشان با حضور در بیمارستان آتیه او را همراهی می‌کند و در انتظار بررسی نهایی در خصوص این بازیکن است.

دیدگاه‌ها