کد خبر : 1497864 | 25 دی 1396 ساعت 16:37 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه ی استعفای من را می سازند تا عضو بگیرند؛

دست نشان: کمک نمی‌کنیم حداقل خودزنی نکنیم !

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی ضمن رد شایعات مربوط به استعفاء، به توضیح دلیل عدم حضورش در کنفرانس خبری پرداخته است.

دست نشان: کمک نمی‌کنیم حداقل خودزنی نکنیم !

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلی این روزها زیاد حال و روز خوشی ندارد؛ ولی روز گذشته شاگردان نادر دست نشان با کسب یک پیروزی ارزشمند برابر اکسین البرز که دیداری 6 امتیازی به شمار می رفت، تا حدودی به اوضاع خود در جدول رده بندی سر و سامان بخشیدند و با 29 امتیاز به رتبه هفتم جدول رده بندی صعود کردند.


با این حال نادر دست نشان که این روزها از سوی برخی هواداران ملوان بندرانزلی تحت فشار است، در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت نکرد.


این مربی در گفتگو با "ورزش سه" با ابراز ناراحتی از رفتار عده ای که به فکر منافع ملوان نیستند و بیشتر به منافع خود می اندیشند، در مورد دلیلش برای عدم شرکت در کنفرانس خبری گفت: نرفتم، چون دوستان از هفته ما قبل پایانی نیم فصل اول ما را تحریم کردند و وقتی تحریم کرده اند کجا بروم؟! متاسفانه یک سری سایت ها و کانال ها برای بازاریابی افرادی که آنها را اداره می کنند، به وجود آمده و با شایعاتی که درست می کنند ما را با احساسات جوانان روبرو می کنند.


وی در ادامه گفت: من همیشه نسبت به عملکردم پاسخگو بوده ام، هستم و خواهم بود. ولی جوی در اینجا حاکم بوده و هست که در حال آسیب زدن به باشگاه است.


دست نشان در پاسخ به این سوال که آیا این افراد به بدنه باشگاه مرتبط هستند یا خیر، افزود: این ها ربطی به باشگاه ها ندارند و فقط باشگاه و تصمیماتش را زیر سوال می برند و فکر می کنند خودشان همه چیز را می دانند. فقط دوست دارند با خبرهای دروغ و شایع سازی تعداد اعضای کانال خود را بیشتر کنند. دیروز هم وقتی دیدم این ماجرا ادامه دارد و افراد این سایت ها هستند به کنفرانس خبری نرفتم.


سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در پاسخ به این سوال که مگر کسانی که خبرنگار نیستند، می توانند وارد کنفرانس خبری شوند، اضافه کرد: من واقعا نمی دانم که کدامیک از آنها خبرنگار هستند. چون بیشتر خودشان سایت و کانال دارند و به هیچ سایت معتبری مرتبط نیستند. من همیشه به شما پاسخگو بوده ام؛ ولی وقتی می بینم نقطه نظرات من در هیچ یک از سایت های معتبر نیست، چرا باید به نشستی بروم و به کسانی پاسخ بدهم که باعث ایجاد اختلاف می شوند.

 

دست نشان در ادامه در مورد شرایط تیمش و اینکه آیا همچنان به صعود تیمش امیدوار است، بیان کرد: همانطور که گفتید رقابت در لیگ یک واقعا فشرده است و تیم های زیادی هستند که برای صعود بسته شده اند و به همین دلیل ما هم امیدواریم که به جمع مدعیان برگردیم. دیروز هم یک بازی فوق العاده داشتیم و تیم حریف فقط در یکی دو صحنه موفق شد دروازه ما را تهدید کند و در مابقی لحظات بازی چنین اجازه ای را به آنها ندادیم. اکسین چه از نظر مالی و چه از لحاظ روانی تیم خوبی اگردونهی بچه های ما در روزی که چند بازیکن اصلی ما هم نبودند خیلی خوب و هوشمندانه بازی کردند. به جز گل 3،4 موقعیت داشتیم و یکی از بهترین بازی های خود را انجام دادیم.


سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان در خصوص مشکلات ملوان بندرانزلی و اینکه آیا باشگاه شرایط را برای صعود تیم فراهم کرده یا خیر، توضیح داد: آن چیزی که لازم بوده انجام نشده است. به هر حال فردی که تامین اعتبار باشگاه (دنیامالی) برعهده داشته از باشگاه رفته است. از طرفی تیم های لیگ یکی هم قراردادها را به مرز 450/500 میلیون تومان رسانده اند و این چیزی است که در تیم های لیگ برتری دیده می شود. به همین دلیل ما مجبور شدیم بازیکن سرباز بگیریم. این البته تعامل من با باشگاه بوده است که دردسرهای زیادی را هم ایجاد کرده است. در این مدت محرومیت ها و مصدومیت ها هم وجود داشته و من تا همین هفته هنوز نتوانسته ام از تمام بازیکنانم در یک بازی به طور کامل استفاده کنم. تمام این ها باعث شده تا از گردونه رقابت ها عقب بیافتیم و نیاز داریم تا هواداران تمام این شرایط را در نظر بگیرند و مطابق با توان باشگاه انتظار داشته باشند.

 

دست نشان در پاسخ به عده ای که با ادامه حضور او در ملوان بندرانزلی مخالف هستند، تاکید کرد: صحبت من با آنها این است که با خودشان صادق باشند. به هر حال همه استباه می کنند ولی اختیار کار مربیگری را نمی توانیم به آنها بدهیم. من ، آقای مایلی کهن و .. یا خوب هستیم یا بد و در صورتی که ما را قبول کردند باید به نظرات ما احترام بگذارند. من نمی دانم این ها که همه چیز را می دانند چرا مربی نمی شوند؟ این افراد باید بدانند اگر ملوان را دوست دارند باید از تیم حمایت کنند. ملوان نیاز به کمک دارد. ما با این پتانسیل بهترین امتیازها را گرفتیم. این است که انتظار داریم حداقل خودزنی نکنیم و باعث تضعیف تیم نشویم. ملوان عشق مردم انزلی است و من دست تک تک آنها را می بوسم. یکی از دلایل حضور من در ملوان همین هواداران بودند.


سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در ادامه با اشاره به استادیوم ناقص تیمش ادامه داد: خودتان می بینید ما نصف استادیوم خود را در اختیار نداریم و این یعنی نصف قدرت تیم ما کم می شود. بازیکنان ما با عشق مردم آمدند و امیدوارم این اتفاق بیافتد و با فراهم شدن سایر شرایط بتوانیم نتیجه بگیریم.


وی با تمجید از پیگیری مدیریت باشگاه اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: خوشبختانه مدیر خوبی داریم. شاید از نظر مالی دستش بسته باشد ولی در تلاش است تا شرایط را فراهم کند. آنها در این شرایط دنبال اسپانسر هستند ولی این اتفاقات و تفرقه افکنی که وجود دارد، باعث فرار اسپانسر می شود و آنها هم از ترس شکست پروژه های اقتصاد خود نمی آیند. فکر می کنم اگر این افراد عاقلانه تر فکر و رفتار کنند، اسپانسر پیدا می شود و مشکلات هم حل می شود.

دیدگاه‌ها