کد خبر : 1498013 | 26 دی 1396 ساعت 09:56 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

خادم، وزیرترین رییس فدراسیون مجمع (عکس)

رییس فدراسیون کشتی را با توجه به سابقه ای که داشته می توان یکی از گزینه های اصلی تصدی وزارت ورزش در آینده دانست.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی که این روزها با توجه به ورود دوباره اش به کار فنی مشغله های زیادی در این رشته دارد، تصمیم گرفت برخلاف دوره قبلی برای حضور در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نامزد نشود.


با اینکه رییس فدراسیون کشتی از اقبال خوبی برای ورود به هیات اجرایی برخوردار بود؛ اما تصمیم گرفت تمرکزش روی کشتی باقی بماند و دیروز هم بدون حاشیه در مجمع انتخاباتی حاضر شد.


شاید در میان تمام روسای فدراسیون های ورزشی رسول خادم، بهترین گزینه برای مدیریت ورزش کشور در آینده باشد. او که بخش اعظمی از عمر خود را در ورزش به عنوان قهرمان، مربی و مدیر سپری کرده، در چند سال اخیر عملکرد خوبی از خود در فدراسیون کشتی نشان داده است.


این مدیر گوش شکسته که با ظاهری ساده در تمامی مجامع حاضر می شود و خیلی رابطه خوبی هم با کت و شلوار پوشیدن ندارد، دیروز هم با یکی از همان بلوزهای راه راه خود در انتخابات کمیته ملی المپیک حاضر شد.


او که این روزها از سوی اتحادیه جهانی کشتی به شدت بابت پرونده تعلیق ایران تحت فشار است، در سال های اخیر توانسته از نظر اقتصادی فدراسیون کشتی را در وضعیت خوبی قرار دهد.


به تازگی ریاست او در کشتی هم برای ۴ سال دیگر تمدید شده؛ اما به نظر می رسد می توان به رسول خادم در آینده برای مسئولیت های بزرگترین هم اطمینان کرد.

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها