کد خبر : 1498910 | 29 دی 1396 ساعت 18:05 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

کعبی: علی کریمی برند است

بازیکن سپید رود می گوید آرزوی هر بازیکنی است که کریمی را بالای سر خودش داشته باشد.

کعبی: علی کریمی برند است

به گزارش "ورزش سه"، حسین کعبی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود بعد از شکست سپاهان گفت: خب خدا را شکر. مقابل سپاهان یک بازی سنگین داشتیم، سپاهانی که چند سالی است در آسیا بهترین نتایج را کسب کرده است. مقابل سپاهان نتیجه گرفتن کار آسانی نیست و مطمئن باشید ما بعد از این هم کار آسانی نداریم. شاید سپاهان را بردیم؛ ولی اینطور نیست که از امشب راحت بخوابیم و همه چیز را به فراموشی بسپاریم.


کعبی درباره همکاری با کریمی، افزود: علی کریمی یک برند است و ایشان فرد کوچکی نیست. آرزوی هر بازیکن و تیم است که آقای کریمی را بالای سر خود داشته باشد. با او تجربه بازیگری دارم و شناخت خوبی از او دارم. می دانم که پشت بازیکنش می ایستد و از او دفاع می کند و جانش را برای تیمش می دهد.


وی افزود: وقتی سرمربی در کنار زمین با خوشرویی با بازیکنش صحبت می کند تیم نتیجه می گیرد، نه فقط با آمدن علی کریمی. علی کریمی نیاز ندارد که حسین کعبی از او تعریف کند، چون اسمش به اندازه کافی بزرگ هست. خیلی این موضوع برای سپیدرود و بازیکنانش مهم است، شخصیتی که علی کریمی برای ما ایجاد کرد، شخصیت مدیریتی و فوتبالی است.


بازیکن سپیدرود در ادامه تصریح کرد: امروز مقابل سپاهان فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم، همانطور که می دانید سپاهان تیم کوچکی نیست؛ اما آنقدر آنها را اذیت کردیم که آنها تمرکز نداشتند.


کعبی درباره تغییر روند این تیم، اضافه کرد: تیم ما شخصیت پیدا کرده و روز به روز و هفته به هفته بهتر خواهیم شد. همه در تیم یکدل هستند و این یکدلی منتقل به بازیکنان می شود و برای همین نتیجه آنطور می شود که همه تیم می خواهند.


او در ادامه درباره شانس این تیم برای ماندن در لیگ برتر، افزود: کار آسانی نداریم و مطمئنا این بازی را فراموش می کنیم و به استقبال بازی هفته آینده مان با صنعت می رویم. ما با تمام قدرت و توان به آبادان خواهیم رفت. ما فکرمان بالای جدول است و می خواهیم رتبه مان را تک رقمی کنیم، منظورم از بالای جدول بالاتر از رتبه دهم قرار گرفتن است.


کعبی صحبت های خود را به این شکل خاتمه داد: چیزهایی که از بازیکنان و هواداران می بینم، حمایت همه جانبه تماشاگران سپیدرود باعث می شود که تیم بهتر از آن چیزی که باید بشود، می شود و بردها برای سپیدرود تکرار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها