کد خبر : 1499064 | 30 دی 1396 ساعت 12:20 | 69.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی به بازیکن مورد علاقه‌اش رسید

خالد شفیعی به ذوب‌آهن پیوست

مدافع پیشین تیم اف سی سئول کره جنوبی با عقد قراردادی تا پایان فصل به ذوب آهن اصفهان پیوست.

به گزارش "ورزش‌سه"،  خالد شفیعی که در ابتدای لیگ برتر هفدهم تصمیم به جدایی از تراکتورسازی گرفت و برای ادامه فوتبال راهی کره جنوبی شد. او در کره جنوبی قراردادی 1.5 ساله با تیم اف سی سئول امضا کرد اما در این تیم شرایط خوبی نداشت و به دلیل مصدومیت های متعدد و اینکه از نیم فصل به تیم کره‌ای پیوسته بود، نتوانست بازی‌های زیادی انجام دهد.


شفیعی اما به دلیل شرایط سخت زندگی در کره جنوبی تصمیم به فسخ قراردادش با اف سی سئول گرفت و در نهایت این اتفاق رخ داد.


این مدافع باتجربه و جنگنده در بازگشت به ایران به دلیل ارتباط خوبی که با امیر قلعه نویی داشت، بعد از مذاکراتی که با مسئولان ذوب آهن انجام داد به توافق رسید و بار دیگر شاگرد این مربی شد.

 

1277434

 

شفیعی در تراکتورسازی هم یکی از مهره های کلیدی تیم امیر قلعه نویی بود و حالا در ادامه لیگ هفدهم در خط دفاع یکی از مردان اصلی او خواهد بود.


با حضور شفیعی در ذوب آهن خط دفاعی این تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و این امید وجود دارد که تیم ذوب آهن با این روند روزهای خوب خود را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد.


سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در گفت و گو با "ورزش سه" ضمن تایید خبر جذب شفیعی گفت: «امروز به توافق نهایی رسیدیم و قرارداد را امضا کردیم. قرارداد شفیعی تا پایان فصل است و او به زودی کارش را شروع می کند.»

دیدگاه‌ها