کد خبر : 1499345 | 01 بهمن 1396 ساعت 16:05 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

بادران 1 - ملوان بندرانزلی 1

لیگ یک/ تساوی در حساس ترین بازی هفته

ملوانان برای هشتمین هفته پیاپی با امتیاز زمین را ترک کردند. آنها در تهران و برابر بادران موفق شدند با تساوی به کار خود پایان دهند.

لیگ یک/ تساوی در حساس ترین بازی هفته

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته بیستم لیگ دسته اول تیم های بادران تهران و ملوان بندرانزلی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند تا شکست ناپذیری انزلی چی ها کماکان ادامه دار باشد و به هفته هشتم برسد. 

 

دو تیم نیمه اول را بدون ایجاد خطر روی دروازه یکدیگر آغاز کردند و بیش از هر چیز تصاحب میانه میدان برای شان اهمیت داشت و به همین دلیل نیمه اول را با تساوی به پایان رساندند. اما برخلاف این، در نیمه دوم هر دو تیم در آغاز با حملاتی دروازه های یکدیگر را تهدید کردند و در این میان تیم میزبان بود که توانست در دقیقه 51 توسط مهرداد رضایی دروازه حریف خود را باز کند. پس از این گل ملوانان سعی کردند خود را به دروازه بادرانی ها برسانند و خیلی زود و در دقیقه 57 توانستند گل خورده را توسط وحید حیدریه پاسخ دهند.

 

این تساوی در حالی به دست آمد که هر دو تیم به دلیل جایگاه خود در جدول رده بندی به هر سه امتیاز نیاز داشتند اما در نهایت با حداقل امتیاز بازی را به پایان رساندند. بادرانی ها با این امتیاز توانستند 38 امتیازی شوند و همچنان در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند. در طرف مقابل نیز ملوانی ها با این تساوی به عدد 30 رسیدند تا با تفاضل گل کمتر در رده نهم جدول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها